pjuik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 ftp://ftp.uio.no/linux/Fedora/core/3/i386/iso/ Det ligger to forskjellige versjoner av Fedora Core 3 på denne linken. Jeg lastet ned den nederste til bruk på min bærbare. Men hva er forskjellen på dem? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Da lasta du ned feil, SRPM betyr kildepakker. Hvorfor ikke sjekk dette før man laster ned flere gigabyte med data? Lenke til kommentar
pjuik Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Ok, men kan du forklare litt nærmere. Hva er fordelene med den med kildepakkene, og hva er ulempem med den jeg lastet ned? Om jeg må gjøre det om igjen, spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 De cd'ene du lasta ned inneholder rpm filer med kildekode, mens de andre cd'ene inneholder ferdigkompilerte pakker. Du får ikke installert Fedora fra source cdene for å si det sånn Lenke til kommentar
pjuik Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Hmm..... Jeg lastet ikke ned de med SRPM i filnavnet. Lastet ned disse: FC3-i386-disc1.iso Er straks ferdig med installeringen. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Nytter ikke å si "de nederste", da sorteringen av fillista er browseravhengig. Du lastet ned rett. Lenke til kommentar
pjuik Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Ok, beklager,...min feil.... Men bra jeg hadde valgt riktig. Og installeringen var minst like enkel som Windows. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ok, beklager,...min feil.... Men bra jeg hadde valgt riktig. Og installeringen var minst like enkel som Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå