staljin Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Hei, Skal ha meg nytt trådløs tastatur og mus. Har ett av de første trådløse mus/tastatur fra Logitech som nå blir 6 år gamle, og tenkte å bytte det ut. Jeg vil ha enklest mulig tastatur (hater disse media tastaturene med 6 million knapper). Skal brukes til spill og surfing. Er det noen som kan anbefale noe? Takker Staljin Endret 4. desember 2004 av staljin Lenke til kommentar
mamba Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Dette http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3783 Smooth Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4914 mer smooth Lenke til kommentar
pain4u Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 ikke kjøp deg trådløs mus! det er det dummeste jeg har gjort elendig til å spille med +masse bateriskifting Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 ikke kjøp deg trådløs mus! det er det dummeste jeg har gjort elendig til å spille med +masse bateriskifting Det varierer vel fra person til person... synes personlig at det er bedre å spille med (liker litt vekt) og jeg skifter batteri hver tredje måned. De nyeste trådløsmusene er imidlertid akkurat like presise som ledningmus. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Microsoft Wireless Desktop Elite? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Hei, Takker for forslag. Nå har jeg en trådløs mus med ball og den er tung, men jeg er fornøyd med den, men den er liten. Det jeg er nå mest opptatt av er ergonomi. Derfor har jeg netopp kjøpt en brukt MX1000, akkurat fordi den er stor og selgeren sier at den sitter veldig fint i hånden. Jeg tenkte egentlig litt på Logitech LX700. Takker for hjelpen. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå