ballemann Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Chris er best når han ikke skjønner hvordan en pistol kan være så dyr når det er kulene som burde koste mye... den er artig *i think every bulle shuld cost fæææve thousan dollars (5000$)* * gonna get me another job, start saving some money, and u a dead man* hva heter den da? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Chris rock - bigger and blacker elns... fra harlem, NY iallefall Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) må jo få med: - Friday - Next Friday - Big Mommas House - Blue Streak de er jo essensielle!! Ellers har man jo: Beverly hills cop filmene (1,2.3) Comming to America 48 timer Nye 48 timer osv.... Endret 5. desember 2004 av ZanZel Lenke til kommentar
highlander Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Filmen, svidd neger? Han neger samen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Barbershop Barbershop 2 : Back in business Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Så at noen nevnte "Don't be a menace". Hehe, den er så morsom. :!: Lenke til kommentar
Togo Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hvorfor har ingen nevnt Richard Pryor? Artigste negern pa jord! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Min yndlingsfilm Undercover Brother Og The ladiesman Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Må bare gratulere med tidenes minst politisk korrekte emnetittel. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Chris Tucker er jo kurrant han også.. er riktignok ikke å finne i så mange filmer.. Rush Hour 3 blir sikkert skøy =) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood :!: Den er så TØFF! Hurry up and buy! Lenke til kommentar
akerb Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 HALF BAKED: Denne bør dere se! Litt...ehh.... "ensrettet" humor, men jeg lo så jeg rullet rundt gjennom store deler av filmen Mange coole cameos også... finn alle! Half Baked: http://www.imdb.com/title/tt0120693/ Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Må bare gratulere med tidenes minst politisk korrekte emnetittel. takk hva er galt med den? er du neger selv?Hva ellers ska jeg kalle det? afroamerikaner? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Forslag til tittel: Svart Humor søkes. Eller kanskje ikke ? Uansett: Fått tak i noe Chris Rock eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå