ballemann Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Høres litt teit ut, men komedier / action med en morsom neger er best Noen med forslag på slike titler? MÅ ha noe å gjøre i kulda Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 søk Chris Rock du på www.play.com og bestill i vei denne hyler du av : http://www.play.com/play247.asp?page=title...79577&p=57&g=72 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 eddie murphy på 80-tallet er jo altig gøy Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 filmtittler? forslag? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Første jeg tenker på er Bad Boys, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Første jeg tenker på er Bad Boys, av en eller annen grunn. de har jeg, den er god Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 INGENTING slår eddie griffin i DysFunktional Family En bra film med eddie er også: The new guy Ellers så anbefaler eg: Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood :!: Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 eddie murphy på 80-tallet er jo altig gøy filmtittler? forslag? Eddie Murphy Raw Eddie Murphy Delirious Beverly Hills Cop Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 INGENTING slår eddie griffin i DysFunktional Family En bra film med eddie er også: The new guy Ellers så anbefaler eg: Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood :!: langt navn takk for tips, skal skaffe den filmen med det lange navnet Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Denne drittfilmen møter vel kravene dine. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Denne drittfilmen møter vel kravene dine. den har jeg, men assa, må du være negativ i vær jævla post du skriver du? eller er det en eller annen ironi jeg ikke ser/skjønner? balle Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 den har jeg, men assa, må du være negativ i vær jævla post du skriver du? Jeg ville bare hjelpe, men samtidig ikke ta på meg å anbefale en film jeg selv mener er trehundreogåtti prosent møkk. Skjønner? Og om alle postene mine er negative, synes jeg du bør lese alle igjen (for det har du vel gjort). balle Tidig måte å signere innlegg på. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 White Chicks... hysterisk morsom Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 chech and chongs: up i smoke (sikkert stavefeil) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 den har jeg, men assa, må du være negativ i vær jævla post du skriver du? Jeg ville bare hjelpe, men samtidig ikke ta på meg å anbefale en film jeg selv mener er trehundreogåtti prosent møkk. Skjønner? Og om alle postene mine er negative, synes jeg du bør lese alle igjen (for det har du vel gjort). balle Tidig måte å signere innlegg på. ok, da beklager jeg Tidig måte å signere innlegg på. hehe ja var ikke ment til deg nei (balle er et skjellsord) Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Svidd Neger Delerious og Raw, Eddie Murphy har standupshow Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 "The Best of Chris Rock Show" 1 & 2 er hysterisk morsomt! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Undercover Brother er utrolig bra... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Chris er best når han ikke skjønner hvordan en pistol kan være så dyr når det er kulene som burde koste mye... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Chris er best når han ikke skjønner hvordan en pistol kan være så dyr når det er kulene som burde koste mye... den er artig *i think every bulle shuld cost fæææve thousan dollars (5000$)* * gonna get me another job, start saving some money, and u a dead man* Endret 5. desember 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå