r3dnax Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei, har en green 732 laptop som jeg ikke klarer å åpne har seff tatt ut hd, cdrom og skrudd opp alle skruer jeg kan se.. har også tatt av skjermen. Klarer bare ikke åpne den Lenke til kommentar
r3dnax Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 he he. hvordan skal d hjelpe meg? Lenke til kommentar
ruskin Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei Har du tatt bort tastaturet og sett nedi der? Bruk et kredittkort e.l. i underkant av tastaturet, og lett det opp fra underkant. Lenke til kommentar
r3dnax Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Hei Har du tatt bort tastaturet og sett nedi der? Bruk et kredittkort e.l. i underkant av tastaturet, og lett det opp fra underkant. hei takk d hjalp meg litt.. men klarer fortsatt ikke få resten av.. d sitter lisom faste ned til venstre ved touchpaden.. noen som kan hjelpe? vil ikke være for hard hendt me pcen min Endret 4. desember 2004 av r3dnax Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kan jeg spørre hvorfor du skal åpne den? Lenke til kommentar
r3dnax Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Fiikk den opp nå takker for all hjelp! det var en skru der som batteriet skal være som var gjemt under et waranty klister.. Endret 4. desember 2004 av r3dnax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå