Blax Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Jeg kjøpte ett Surround Annlegg.. 5.1 Surround med 5 høgtalere og en sub Når jeg kobler det til så er det bare to høgtalere som funker.. Alt er helt feil..Hjelp Har Abit NF7 s-ata HK! Intergrert lydkort der Endret 4. desember 2004 av Blax Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Du må stille på surround på pc'n din, i selve windows, du har sannsynligvis på stereo nå.. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 ok.. Har sånn Nvidia mixer.. Den reagerer ikke på noe..andre program som er bra ? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har også Abit NF7 og hadde akkurat samme problem som deg.Prøvde alt av drivere og innstilinger,men fikk det ikke til å funke.Kjøpte meg derfor et slikt lydkort.Da funket alt som det skulle. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 ok.. Lydkort ønskes til jul..hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå