tnese Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Skal ha meg ny mobil snart.. har sett en del på SE k500i. jeg er en gutt på 14 år.. noen som tror den mobilen kan passe til meg? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ja, sannsynligvis, vet om mange på 14 år som har K500i og den passer perfekt, men det kommer helt an på dine behov. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hva er det du trenger? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Den passer sikkert bra, men om du vil gi litt mere penger kan du få en K700i. Da får du 41mb minnt ( k500i 12mb ) bluetooth, og litt mer ekstra. Det anbefales. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 k700i har også en MYE bedre skjerm Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Siden du er 14år og antageligvis ikke har de aller største kravene så vil jeg anbefale deg K500. Den er meget bra til en billig penge. Den er veldig god å skrive SMS med, noe som jeg regner med er et av dine største forbruksområder. Den er også veldig god på java og takler de fleste spill Det eneste minuset er altså at den ikke har blåtann, men det kan du leve for uten! Lenke til kommentar
tnese Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Har funnet ut at k500i passer mine behov ganske så perfekt. Litt større minne hadde selvfølgelig ikke vært å forakte, men når jeg har en 20 gb iPod så er ikke behovet der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå