JKJK Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Er ute etter filmer i litt forskjellige sjangre, men tar for meg 2 hoved-"grener" nå. 1: Julefilmer! Noen som kan nevne filmer som gir den riktige julestemningen? 2: Filmer a`la: Paycheck, Enemy of the state ... osv. Noen som har tips? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Vet ikke om så mange jule filmer, men The Grinch eller Bad Santa er vel verdt å se. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 The Nightmare Before Christmas og Askepott med norsk dub er omtrent det eneste som får meg i skikkelig julestemning. Grinchen har jeg ikke fått sett, men de viser den på filmklubben nå rett før jul. Verdt å få med seg altså? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Har de hittil nevnte filmene. Er mest intr. i filmer a`la paycheck, enemy of the state og cypher (sistnevnte og førstnevnte er ganske geniale). Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 "Bad Company" kan vel være noe av det samme som "Enemy of the state" Lenke til kommentar
MasterChiun Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hva med The Polar Express! Ciao Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Syns du skal se "The Neverendig Story" jeg. Ingenting minner meg om jula som den. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 "Bad Company" kan vel være noe av det samme som "Enemy of the state" No way, Enemy of the State stiller i et par klasser høyere.. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 så polar express i går og jeg synes den var knall! Definitift en julehøydare! Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 "Christmas Vacation" er jo like morsom hvert år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå