Gå til innhold

Dreamwaver problem? men vet ikke hva!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sitter nå å redigere en hjemmeside i Dreamwaver. Først så la jeg inn en banner på toppen av siden. Etter det fant jeg ut at jeg skulle ha en meny på venstre side av hjemmesiden. Jeg lagde knapper i photoshop, som jeg videre la inn i tabellen, alle disse lagde jeg linker til, men når jeg trykker "F12"(fremviser). Så ser jeg ikke de knappene i tabellen, når jeg dra musa over der kanppene skulle vært er det linker, men du kan ikke se hva linken fører til!

Noen som vet hvordan jeg får til å se hva som er hva i tabellen?

Mvh BoggÈ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du ser i toppen av hardware siden. Der det står "forum". Hvis du tenker deg at det ikke hadde stått forum der! og når du tar muse tasten over der, kommer det en hånd. Så når du trykker på den "knappen", kommer du inn på forumet.

Vet ikke om dere skjønnte forklaringa mi, men det er det "problemet" jeg har! jeg ser ikke de knappene jeg har laget!

Håper dere skjønnte det nuh. Har nettopp begynnt med web-design så jeg har litt problemer med å skjønne det ene å det andre :D

Skjønnte dere hva jeg mente?

PS: Hva er css egentlig?

Lenke til kommentar

hakke peiling men i tabellen så hadde jeg satt på sånn at skriften stod til venstre! men så prøvde jeg å sette det til center! å da funka det helt fint! vet ikke hvorfor men!

Men nå har jeg kommet til det punktet at jeg skal legge ut hjemmesiden på internett.

Er det noen som kan forklare med nøyaktig hva jeg skal gjøre?

Mvh BoggE

Endret av Bogge
Lenke til kommentar
hakke peiling men i tabellen så hadde jeg satt på sånn at skriften stod til venstre! men så prøvde jeg å sette det til center! å da funka det helt fint! vet ikke hvorfor men!

Men nå har jeg kommet til det punktet at jeg skal legge ut hjemmesiden på internett.

Er det noen som kan forklare med nøyaktig hva jeg skal gjøre?

Mvh BoggE

Kanskje vi får se kilden til dette underverket?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...