Gå til innhold

er dette "ok" for mitt bruk? sjekk ut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tipper du får lite bass med det der

Hmm, men den er helt ok? fra før har jeg logitech z-640 og jeg synes den bassen er litt for liten (20w) :p vil dette eltax anlegget være mye bedre? Har jo plass til en ekstra bass på forsterkeren, så det kan hende jeg lager meg en bass, får se hvor mye penger jeg klarer å skaffe :p

balle =)

Lenke til kommentar

om det vill være mye bedre vet jeg ikke kansje litt.

høyttalerene har jo en 8" i sidene hvis jeg ikke så feil :dontgetit:

men den reciveren der :no::no::no:

hvis du bare skal bruke det til å se film og til å få lyd fra forsjellige plasser i rommet er nok høyttalersystemet "ok" jeg for min del ville aldri ha kjøpt no sånt

Lenke til kommentar

Hei ballemann, den forsterkeren der har jeg ikke noe tro på desverre ...

Når man begynner å kjøpe Hi-Fi utstyr, kan det lønne seg å legge litt ekstra penger i en av delene, og så oppgradere det "svakeste" leddet ettersom man får råd. En god forsterker kan man ha glede av i mange år, og det er mulig å kjøpe bra brukte forsterkere.

Jeg ville heller spart penger og kjøpt en annen forsterker, gå og hør på noen på hifi klubben eller ettellerannet, så skjønner du hvor stor forskjell det er på et dårlig og et greit anlegg.

Hvis du kjøper det anlegget tipper jeg det er gøy noen måneder, i og med at dette er ditt første "anlegg", så har du lyst på noe med bedre lyd.

Sier ikke at du er nødt til å bruke 20.000 på et anlegg, men du får MYE mer lyd for pengene hvis du går opp noen kroner.

Lenke til kommentar

Et annlegg blir ikke bedre etter hvor mange watt det har, en sykkel blir ikke bedre etter hvor mange gir den har og en klokke blir ikke bedre etter hvor mange meter ned den er vanntett. Skjønner?

Det er forskjell på skikkelige hifiwatt og mini-annlegg-jukse-watt.

Lenke til kommentar

Hei ballis!

I kjelleren har vi denne forsterkeren! Den er en helt grei forsterker, men jeg ville ikke kjøpt den var jeg deg. Det er ikke noe superbra bass i den, om du vil ha dypere bass kan du justere på det, men da vil andre signaler til feks, Center høyttaleren bli svakere! Endelig har jeg kommet til den dagen der jeg skal kjøpe ny reciver! En Yamaha RX-V1500 ! Men denne koster og de ter 7 x 120w RMS, THX, osv. kan sitte og ramse opp i dager med denne forstereken! men den _koster_ 7500kr !

Lenke til kommentar
Hei ballis!

I kjelleren har vi denne forsterkeren! Den er en helt grei forsterker, men jeg ville ikke kjøpt den var jeg deg. Det er ikke noe superbra bass i den, om du vil ha dypere bass kan du justere på det, men da vil andre signaler til feks, Center høyttaleren bli svakere! Endelig har jeg kommet til den dagen der jeg skal kjøpe ny reciver! En Yamaha RX-V1500 ! Men denne koster og de ter 7 x 120w RMS, THX, osv. kan sitte og ramse opp i dager med denne forstereken! men den _koster_ 7500kr !

Hei hei =)

Hva er "denne" forsterkeren? den jeg linket til fra datakjeden? *tenke, tenke* :p

Lenke til kommentar
Hei ballis!

I kjelleren har vi denne forsterkeren!  Den er en helt grei forsterker, men jeg ville ikke kjøpt den var jeg deg. Det er ikke noe superbra bass i den, om du vil ha dypere bass kan du justere på det, men da vil andre signaler til feks, Center høyttaleren bli svakere!  Endelig har jeg kommet til den dagen der jeg skal kjøpe ny reciver!  En Yamaha RX-V1500 ! Men denne koster og de ter 7 x 120w RMS, THX, osv. kan sitte og ramse opp i dager med denne forstereken! men den _koster_ 7500kr !

Hei hei =)

Hva er "denne" forsterkeren? den jeg linket til fra datakjeden? *tenke, tenke* :p

quotitei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...