Bytex Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Hei! Har lagt inn SP2 og tatt ned mediaplayer 10 i samme farta..mista nylig hele C:-disken min, der alle mine gamle downloads var, så jeg gidder ikke begynne å lete fram cracka versjoner av alle de gamle proggene mine. Så nå sitter jeg og prøver å rippe ei plate til MP3. Kan man velge hva slags MP3-encoder WMP10 skal bruke? Kan bare velge MP3 i lista, men ikke hva slags encoder (har alltid brukt lame via Audiograbber). Så prøver jeg å få oppdatert navnene på låtene fra Track 01, 02 osv til navnet den finner når man bruker "Find album info" knappen. Den kobler da opp mot cd-database på nettet og finner navnet på CD'n + alle sangnavnene..men de legger seg ikke inn i lista før man ripper dem, så sangene blir fortsatt hetende Track 01, Track 02 osv. Det er kjipt å rename dem selv etterpå. Har noen brukt WMP til dette egentlig? Eller må jeg begynne å browse lugubre warez-sider for å finne en cracka versjon av Audiograbber igjen? Huff! Endret 4. desember 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Audiograbber er gratis (etter 9. februar 2004). http://www.audiograbber.com-us.net/ Lenke til kommentar
zyp Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Og vær forsiktig med å snakke så mye om warez, det er mot retningslinjene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Oh...da går jeg tilbake til Audiograbber jeg...gratis og bra rippeprogram med akkurat så mange options man trenger. Takker. Har mista den lille kabelen mellom lydkortet og CD-rom'en, så jeg ripper mine egne plater til MP3 like greit. Endret 4. desember 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå