Cinemarxism Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Kjøpte en billig jallamikrofon fra clas ohlson i dag for 70 kroner. Tar den med meg hjem, plugger den i, og prøver å kjøre lydveiviseren til msn. Jeg får beskjed om at mikrofonen er slått av, og får opp en boks som spør om jeg vil slå den på. Jeg trykker "ja". Får beskjed om å lese inn en tekst i mikrofonen, men msn registrerer ikke noe lyd. Så tenkte jeg jeg kanskje hadde plugga den inn feil, men pluggen er rosa og det er bare et "hull" som er rosa, nemmelig det jeg plugga den inn i. Så ser jeg det står "Your sound card must have a stereo condensor microphone input" uten på "esken". Jeg har lydkort integrert i hovedkortet. Kan det ha noe med saken å gjøre? Sitter litt fast.. Endret 4. desember 2004 av dodraugen2k Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Du finner ikke en blå kontakt bakpå der også da? Det er nemlig blå mikrofoninngangen pleier å være, om jeg ikke tar fullstendig feil. Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Alle kontaktene bakpå er i bruk, siden jeg har surround. Mikrofonen står i den rosa kontakten på fremsiden av kabinettet.. Edit: Tok ut surrounden, og prøvde å bruke den blå kontakten. Ingen forskjell.. Endret 4. desember 2004 av dodraugen2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå