Schnickaschnicka Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Hei alle sammen, og god jul! Jeg har nå holdt av en samsung d500, men så over internet nå, og så lg t5100, nokia 6630, og panasonic x700 til 3-400 kroner mer enn jeg skal gi for d500'en. Jeg er 15 år gammel, kommer til å bruke mobilen til mange bilder, vil ha god skjerm, så skal jeg ringe og sende sms, spille litt, og noe ekstra. Holder d500 i massevis for meg da, eller burde jeg kjøpe en av de nevnt over? Endret 4. desember 2004 av mbarone Lenke til kommentar
olindtve Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg tør påstå at selv d500 er vel avansert for deg,jeg da... Hvis planen er å ta bilder, skrive sms, ringe og spille, bør du nok gå for en nokia av noe slag, type folketelefon. En telefon som d500 er kun nødvendig hvis du har behov for å kunne synke med pc, bruke tlf som modem osv. Ellers leverer andre telefoner bedre ytelse til de oppgavene du krever. SonyEricsson k500i vil være et strålende alternativ for deg... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Selv synes jeg ikke alder har noe å si, selv om man er 15 år kan man ha bruk for f.eks P910i Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg elsker avanserte ting, og lillebroren min har p910i, men den er jo perfekt for meg når jeg skal ha bra kamera (den har 1,3 mpx) og god skjerm (jupp, det har den) og alt basis pluss en del andre ting som er gøyalt å ha. k500i er ikke stilig, har bra kamera, eller bra til det andre jeg vil ha. kameraet er greit ifølge meg Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg elsker avanserte ting, og lillebroren min har p910i, men den er jo perfekt for meg når jeg skal ha bra kamera (den har 1,3 mpx) og god skjerm (jupp, det har den) Snakker du om P910i eller d500 nå? Lenke til kommentar
olindtve Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Selv synes jeg ikke alder har noe å si, selv om man er 15 år kan man ha bruk for f.eks P910i Ja, for all del. Det var ikke pga alder jeg mente. Jeg mente den var for avansert utifra hva han ville bruke den til. Hvis man bare skal ta bilder,ringe,spille og sende sms, da trenger man ikke en telefon til 4000,- Skjønner? god skjerm (jupp, det har den) Ja, den skal visst ha god skjerm, hvis vi snakker om d500 nå. Jeg vet om en som kommer til å skyte inn at "den skjermen ikke er i nærheten av hva SE s700i kan prestere" nå, men jeg er ikke enig. S700i's skjerm er større, men gjør det den bedre?? (sorry, *Dragon*, jeg bare måtte... ) Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ja, den skal visst ha god skjerm, hvis vi snakker om d500 nå. Jeg vet om en som kommer til å skyte inn at "den skjermen ikke er i nærheten av hva SE s700i kan prestere" nå, men jeg er ikke enig. S700i's skjerm er større, men gjør det den bedre?? (sorry, *Dragon*, jeg bare måtte... ) Jeg gidder ikke å starte en diskusjon nå , men: S700i har flere pixler per cm, og da blir skjermen bedre , men skjermen til D500 er sikkert bra den og! Btw: post 1400 Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 jeg mener d500. Det er gøy med avanserte teknologiske gjenstander da Det er alltids gøy med det. :!: Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nå har de tydeligvis fått bekreftet d 500 silver til den 10/12 å den svarte til den 17.. NICE Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Nå har de tydeligvis fått bekreftet d 500 silver til den 10/12 å den svarte til den 17.. NICE HVOR DA ???? Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 http://www.xd.no/asp/info.asp?p=41444&l=3 Det er xd.no Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ja, den skal visst ha god skjerm, hvis vi snakker om d500 nå. Jeg vet om en som kommer til å skyte inn at "den skjermen ikke er i nærheten av hva SE s700i kan prestere" nå, men jeg er ikke enig. S700i's skjerm er større, men gjør det den bedre?? (sorry, *Dragon*, jeg bare måtte... ) Jeg gidder ikke å starte en diskusjon nå , men: S700i har flere pixler per cm, og da blir skjermen bedre , men skjermen til D500 er sikkert bra den og! Btw: post 1400 Skjermen blir nok litt bedre, men D500 er en av de skarpeste (!) skjermene amobil.no har sett, i følge "minitest av d500" Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Nå har de tydeligvis fått bekreftet d 500 silver til den 10/12 å den svarte til den 17.. NICE jeg så D500 i elkjøpkatalogen idag..og det stod ikke noe "kommer snart" eller noe der.. :!: så det virker jo som om den har kommet allerede.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Elkjøp i Sandvika har den ikke... Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Den er ikke kommet enda.. Fortsatt 10/12-2004 Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Elkjøp i Sandvika har den ikke... var innom elkjøp i stad...de sa de skulle få den inn på torsdag.. Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Elkjøp i Sandvika har den ikke... var innom elkjøp i stad...de sa de skulle få den inn på torsdag.. Kommer nok på Fredagen, tipper jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå