Gå til innhold

Hva er morsomst å legge i micro'n?


thomie6600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leide en leilighet i oslo som var fullt møblert for noen år siden..

Mikroen sto fint på hylla, jeg mekka meg popcorn og stappa hånda inn for å ta ut posen.

Da var det en liten søt ting som var tuløla litt med i døra og mikroen sto fortsatt å gikk mens jeg stappa hånda inn..

 

Var en meget ubehagelig opplevelse igrunn  :dontgetit:

Fortell! Korleis føltes de ut?

Endret av Earendil
Lenke til kommentar
Leide en leilighet i oslo som var fullt møblert for noen år siden..

Mikroen sto fint på hylla, jeg mekka meg popcorn og stappa hånda inn for å ta ut posen.

Da var det en liten søt ting som var tuløla litt med i døra og mikroen sto fortsatt å gikk mens jeg stappa hånda inn..

 

Var en meget ubehagelig opplevelse igrunn  :dontgetit:

Fortell! Korleis føltes de ut?

Hehe.. litt vanskelig å fortelle i detaljer hvordan det føltes, men kjente det godt nok til at jeg dro hånda ganske fort ut igjenn :p

Lenke til kommentar
:hmm: tro hva som hadde skjedd hvis man prøvde paintballs i microen? ville prøve i går, men han som eier microen sa nei... Han har fremdeles traumatiske minner fra den gangen han og en annen tegnet hvert sitt ansikt på to egg og satte dem i microen for å se hvem som varte lengst  :grin:

paintballs bare smelter. kan vel variere litt etter hvordan ball du har, tykkelse på skall/fyll.

 

Dere skulle sett på Brainiac på Discovery i dag! inv_biggrin.gif De putta en ballong fylt med (Husker ikke.. det var hvertfall 2 gasser, hydrogen og en annen) og så var det festet en skje på ballongen for å skape gnist. Hele microbølgeovnen sprang vekk!

burde vel være o2 tenker jeg. h2+o2= :love:

Endret av Zyrex_
Lenke til kommentar

Hvis du verken har livet eller microen kjært så fyll en ballong med metan/propan. Knyt igjen, teip en skje på (for gnist) - pakk i microen.

 

Sett på microen - LØP som faen. Dette bør gjøres utendørs, da microen sprenges.

 

DETTE ER FARLIG, og frasier meg alt ansvar

Endret av Togo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...