Gå til innhold

Hva er morsomst å legge i micro'n?


thomie6600

Anbefalte innlegg

Gjenstander som legges i mikrobølgeovn blir ikke varmet opp innenfra og ut. Det er en myte. Når det gjelder CD-plater: ikke mer enn 5 sekunder, for etter det begynner platen å smelte. Det anbefales som noen andre sier å få tak i en utrangert ovn til slike eksperimenter. Det kan også med fordel gjøres utendørs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hørt rykter om at det er gøy å "jukse" med mekanismen som sjekker at døren er igjen, og stappe hodet inn i mikroen. Det tar visst helt av. Skrur du på høy nok styrke kan du faktisk bli teleportert.

Teleportert hvor da? :grin:

 

Men tviler på at det funker... nå er jeg riktignok en 13-åring uten forståelse for noe som helst, men hvordan kan du bli teleportert av å stappe hodet i en mikrobølgeovn?

 

Men bare for interessens skyld, hvor har du lest det?

 

Edit: Leif.

Endret av Potetfar
Lenke til kommentar
Har hørt rykter om at det er gøy å "jukse" med mekanismen som sjekker at døren er igjen, og stappe hodet inn i mikroen. Det tar visst helt av. Skrur du på høy nok styrke kan du faktisk bli teleportert.

Teleportert hvor da? :grin:

 

Men tviler på at det funker... nå er jeg riktignok en 13-åring uten forståelse for noe som helst, men hvordan kan du bli teleportert av å stappe hodet i en mikrobølgeovn?

 

Men bare for interessens skyld, hvor har du lest det?

 

Edit: Leif.

han prøvde.. :p

Lenke til kommentar
Har hørt rykter om at det er gøy å "jukse" med mekanismen som sjekker at døren er igjen, og stappe hodet inn i mikroen. Det tar visst helt av. Skrur du på høy nok styrke kan du faktisk bli teleportert.

Leide en leilighet i oslo som var fullt møblert for noen år siden..

Mikroen sto fint på hylla, jeg mekka meg popcorn og stappa hånda inn for å ta ut posen.

Da var det en liten søt ting som var tuløla litt med i døra og mikroen sto fortsatt å gikk mens jeg stappa hånda inn..

 

Var en meget ubehagelig opplevelse igrunn :dontgetit:

Lenke til kommentar

Seigmenn er ikke så morsomt da...de smelter jo bare og blir til seig gugge.

 

Og drit i å gnåle om den katta, det var sikkert bare en trolle-post for å irritere folk.

Ingen som er normale i hodet gjør sånt.

 

Sure, jeg og vennene mine putta 20 marsvin og 10 rotter, de eksploderte og vi lo, fy flate så tøffe vi er! osv osv..

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

hehe.. tjaa.. har ikke prøvd så mye da.. godt mest i cd'plater (svidd ca 100 orginale microsoft select plater) og så husker jeg vi smelta en sjokoladebit engag.. smelta bare.

 

på skolen tok vi for ett år siden elns og fanget en veps og putta den i microen.. stakkars.. tror ikke den hadde det godt ;) lokta ikke så deilig i microen etterpå heller :roll:

 

åsså aliminiumsfolie ja.. en kompis av meg sin micro kan man slå på med døre oppe slik som ble nevnt hær, men den har vært sånn hele tiden tror jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...