Acrid Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Tror jeg skal kjøpe meg et gammelt vrak av en mikrobølgeovn og eksperimentere litt Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Tesla-spole med en cd på toppen. Lag kulelyn eller magma. <3 Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ide fra Mythbusters på discovery: Krøll sammen aluminiumsfolie, hiv den i ovnen og nyt fargene! Er visst ikke farlig for mikroen heller haha den episoden så jeg vil anbefale alle å se på dette, det er phet! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Min microhistorie: Påsken for 3 eller 4 år siden fikk jeg høre på radioen at det var noe galt med batteriene på ericsson T20-s mobiltelefoner, men de ville likevel ikke tilbakekalle mobiltelefonene Min telefon som jeg hadde kjøpt 6 måneder før hadde ganske dårlig batteri, så jeg bestemte meg for å fikse problemet. Jeg kjørte telefonen i mikroen i 2-3 sekund... så virket den ikke. Så gikk jeg til butikken og spurte om dette var en garantisak, den virket plutselig ikke. De kunne ikke finne spor etter mishandling eller fuktighet så jeg fikk en ny T-20e med bra batteri Moral: skal du ødelegge småelektronikk uten at reperatør finner ut hva som er ødelagt hiver du den 2 sek i microen på 750W Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ide fra Mythbusters på discovery: Krøll sammen aluminiumsfolie, hiv den i ovnen og nyt fargene! Er visst ikke farlig for mikroen heller Prøv heller CD plater som de også gjorde!!!!! De lyser og blinker som et diskolys når de reflekterer microbølgene :!: Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 keramikk ... det knistrer godt det (Tror jeg... har ikke prøvd selv.. hehe) Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Microen på rimi ble utsatt for en 50 øring Lurer på hvem det va Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Min microhistorie: Påsken for 3 eller 4 år siden fikk jeg høre på radioen at det var noe galt med batteriene på ericsson T20-s mobiltelefoner, men de ville likevel ikke tilbakekalle mobiltelefonene Min telefon som jeg hadde kjøpt 6 måneder før hadde ganske dårlig batteri, så jeg bestemte meg for å fikse problemet. Jeg kjørte telefonen i mikroen i 2-3 sekund... så virket den ikke. Så gikk jeg til butikken og spurte om dette var en garantisak, den virket plutselig ikke. De kunne ikke finne spor etter mishandling eller fuktighet så jeg fikk en ny T-20e med bra batteri Moral: skal du ødelegge småelektronikk uten at reperatør finner ut hva som er ødelagt hiver du den 2 sek i microen på 750W Det var en person for noen år siden som prøvde å lade opp et mobilbatteri ved å slenge det i microbølgeovnen og skru på. Forsøket ble selvfølgelig ikke vellykket og microbølgeovnen eksploderte. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Skrell av skallet på en banan på ene siden så det er igjen litt skall og sett på 15 min, gjerne på et fat, skreller du litt sprenger den ikke men det skummer som fy og lukten er en ubeskrivelig opplevelse. Kan også nevne tykklefse og cola.. slagget som ligger igjen etter colan er ikke serlig pent Trenger dere ideer anskaff dere episoder av XLTV, ingen andre en de som prøver med en hel laks og utallige micro pop sammtidig.. kan også nevne at det beste XLTV prosjektet må vær frysesprengt roadkill.. dvs, fryser uten strøm, råtten grevling, og stor stor rakett.. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 frysesprengt roadkill.. HAHAHA!!! tja... allslags marsmallows blir 4-5x større, for så å iplodere og smelte til en liten klump med karamellisert sukker... litt artig å se på, men det er litt stress å få av tallerkenen igjen etterpå... Lenke til kommentar
Izor Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 kan også nevne at det beste XLTV prosjektet må vær frysesprengt roadkill.. dvs, fryser uten strøm, råtten grevling, og stor stor rakett.. Den så jeg ganske phet ja :!: Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Huet til dem som leiker seg med mikrobølgovner. Endret 9. desember 2004 av sebbern Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Kan ikke noen som driver å eksprimenterer med micro'ene ta å filme det og publisere filmen? Hehehe EDIT: F.eks det med marsmallows :!: Endret 9. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 tro hva som hadde skjedd hvis man prøvde paintballs i microen? ville prøve i går, men han som eier microen sa nei... Han har fremdeles traumatiske minner fra den gangen han og en annen tegnet hvert sitt ansikt på to egg og satte dem i microen for å se hvem som varte lengst Lenke til kommentar
New kid on the block Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har ikke giddet å lese helle tråden, men jeg vet var some er det morsommeste i hele verden.... En sammenkrøllet ball med aluminiums folie=)=) Det blir et heftigt light show i alle verdens farger, og litt lyd Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ta en gammel microbølge ovn du ikke har bruk for lenger, legg 3stk lyspærer inni og sett på fullguffe. Gjem deg bak noe, gjerne en stor treplate,, og dekk til øynene med solbriller etc Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Skulle ha meg en fiskepinne for mange år sida...den var gjennomfrossen, så jeg satte på maks watt og 10 min...tok ikke så lang tid før det kom litt røyk, det lukta svidd, og det blafra rødt inni micron. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ide fra Mythbusters på discovery: Krøll sammen aluminiumsfolie, hiv den i ovnen og nyt fargene! Er visst ikke farlig for mikroen heller Prøv heller CD plater som de også gjorde!!! De lyser og blinker som et diskolys når de reflekterer microbølgene :!: Og slik ser cd-plata ut etter på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå