thomie6600 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Noen som kan komme med forslag og erfaringer for hva slags gjenstander som er morsomt å legge i micro'n? Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 hehe, det var oppfinnsomt Jeg kan begynne; Gjenstand: Kopp med metallkant Reaksjon: Gnistring Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) marshmellows. Det er ganske artig å se på. Og ja.... Egg. Endret 4. desember 2004 av Vo0do0 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hehe, det var oppfinnsomt Jeg kan begynne; Gjenstand: Kopp med metallkant Reaksjon: Gnistring Og gjør du det for ofte, en ødelagt micro. Som ikke dekkes av garantien, med mindre du gjør deg veldig viktig og spør om de vet hvem du er.. Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Lyspærer er veldig gøy! Litt slit hvis den ekspolderer og du må plukke opp igjen 100000000000^1000000000000 småbiter, men deter nesten verdt det! (Ja, har erfart det) Lyser i alle slags farger:) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kjeder meg.. har en CD og en mikro.. Hvilken effekt skal jeg velge? - 160? - 350? - 500? - 750? - BANZAI! Bet, bet, bet.. place your bets NOW! Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 hehe, det var oppfinnsomt Jeg kan begynne; Gjenstand: Kopp med metallkant Reaksjon: Gnistring Og gjør du det for ofte, en ødelagt micro. Som ikke dekkes av garantien, med mindre du gjør deg veldig viktig og spør om de vet hvem du er.. veit du hva som gjør at den tar skade? Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 er vel at microbølgene blir reflekterte, mer enn det vet ikke jeg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hehe, det var oppfinnsomt Jeg kan begynne; Gjenstand: Kopp med metallkant Reaksjon: Gnistring Og gjør du det for ofte, en ødelagt micro. Som ikke dekkes av garantien, med mindre du gjør deg veldig viktig og spør om de vet hvem du er.. veit du hva som gjør at den tar skade? Nei, det vet jeg virkelig ikke. Jeg er da ingen elektrikker heller. Men uansett var det det AEG Service skylte på da vår microbølgeovn gikk. Egentlig ble vi presentert en regning på nærmere ti tusen, fem for ovnen og nesten fem for servicemennesker som hadde vært inne hos oss, og selve innbyggingen av den nye. Så jeg tror kanskje folk bør tenke seg om før de setter noe med gull eller sølvkant inn.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Lyspærer er veldig gøy! Litt slit hvis den ekspolderer og du må plukke opp igjen 100000000000^1000000000000 småbiter, men deter nesten verdt det! (Ja, har erfart det) Lyser i alle slags farger:) Støtter den! Vi rydda godt den dagen Is... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Trådstarter har vell ikke tenkt å prøve dette? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Plastglass med vann. Vannet koker og plastglaset trekker seg sammen og får en helt ny form. Ikke spesielt underholdende, men det er da litt interesant. Edit: Og helt ufarlig for både deg og micron. Endret 4. desember 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ide fra Mythbusters på discovery: Krøll sammen aluminiumsfolie, hiv den i ovnen og nyt fargene! Er visst ikke farlig for mikroen heller Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Stratos. 1000-lapp. SIM-kort. CPU. You name it. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Alt som er laget av metall, aluminium eller stål. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ta en pizza og sett på 15 minutt.... Ellers kan jo et egg være passe kult... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå