UUnreal Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Vil ha den på mobilen min. Er lei av enkle: TELENOR Denne altså. Eller en plass der jeg kan legge inn bilde å lage den selv. Som LOGO, IKKE som bilde! Takker for svar. Har nokia 5140. Endret 5. desember 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvorfor ville ha en telenor logo når du kan ha hvilket som helst bilde du vil? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Hvorda mobil har du? Om du har kamera kan du bare ta bilde av logoen. Lenke til kommentar
jic Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vil ha den på mobilen min. Er lei av enkle: TELENOR Denne altså. Eller en plass der jeg kan legge inn bilde å lage den selv. Takker for svar. Gå på wap i mobilen din. og skriv dette inn på url. http://www.telenor.no/__global/images/top_..._telenor_fs.gif Hvis du har samma bilde med lette url kode bruk det. Velg lagre som. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Vil ha den på mobilen min. Er lei av enkle: TELENOR Denne altså. Eller en plass der jeg kan legge inn bilde å lage den selv. Takker for svar. Gå på wap i mobilen din. og skriv dette inn på url. http://www.telenor.no/__global/images/top_..._telenor_fs.gif Hvis du har samma bilde med lette url kode bruk det. Velg lagre som. Skal ikke ha bilde, men LOGO er det så vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Hvorfor ville ha en telenor logo når du kan ha hvilket som helst bilde du vil? Fordi TELENOR er stygt, ser mye bedre ut med den andre. Har bilde bak ja... Lenke til kommentar
tbone Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Trist at noen faktisk blir så hjernevasket av propagandaen til Telenor.. Jeg gremmes... Er ikke denne mer rett å bruke da?? Edit: linken feila Dette innlegget har blitt redigert av TheGizmo, 05/12/2004 : 14:11 Vedlagt bilde Kan ikke dere fjortisser heller holde kjeft hvis dere ikke har noe saklig å bidra med. Send sms FGWALL 2697 til 1938 og du vil motta Telenor logoen som du kan se her. EDIT: Vanlige logoer finner du her. Endret 5. desember 2004 av tbone Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Trist at noen faktisk blir så hjernevasket av propagandaen til Telenor.. Jeg gremmes... Er ikke denne mer rett å bruke da?? Edit: linken feila Dette innlegget har blitt redigert av TheGizmo, 05/12/2004 : 14:11 Vedlagt bilde Kan ikke dere fjortisser heller holde kjeft hvis dere ikke har noe saklig å bidra med. Send sms FGWALL 2697 til 1938 og du vil motta Telenor logoen som du kan se her. EDIT: Vanlige logoer finner du her. Han ville ha logo da, ikke wallpaper, eller bakgrunnsbilde på godt norsk. Etter det jeg vet så er det ikke mulig å ha fargerlogoer utenom svart, eller er jeg helt på jordet nå? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg la til en link til vanlig logoer der, tror ikke de finnes i farger nei... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Trist at noen faktisk blir så hjernevasket av propagandaen til Telenor.. Jeg gremmes... Er ikke denne mer rett å bruke da?? Edit: linken feila Dette innlegget har blitt redigert av TheGizmo, 05/12/2004 : 14:11 Vedlagt bilde Kan ikke dere fjortisser heller holde kjeft hvis dere ikke har noe saklig å bidra med. Send sms FGWALL 2697 til 1938 og du vil motta Telenor logoen som du kan se her. EDIT: Vanlige logoer finner du her. Han ville ha logo da, ikke wallpaper, eller bakgrunnsbilde på godt norsk. Etter det jeg vet så er det ikke mulig å ha fargerlogoer utenom svart, eller er jeg helt på jordet nå? Tenker på svart logo ja. Noe som er standard fra telefonleverandørene. Den jeg skal bytte . Endelig en som forstår. ps. har nokia 5140 Endret 5. desember 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Trist at noen faktisk blir så hjernevasket av propagandaen til Telenor.. Jeg gremmes... Er ikke denne mer rett å bruke da?? Edit: linken feila Dette innlegget har blitt redigert av TheGizmo, 05/12/2004 : 14:11 Vedlagt bilde Kan ikke dere fjortisser heller holde kjeft hvis dere ikke har noe saklig å bidra med. Send sms FGWALL 2697 til 1938 og du vil motta Telenor logoen som du kan se her. EDIT: Vanlige logoer finner du her. legg til over 10 år på påstanden din, ikke lek gammel sjef.... Jaggu noen som er i godt humør i dag... Trådstarter kunne muligens ha skrevet type mobil han/henne skal ha den til også Det er oppdatert. Telefon står. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 legg til over 10 år på påstanden din, ikke lek gammel sjef.... Jaggu noen som er i godt humør i dag... Trådstarter kunne muligens ha skrevet type mobil han/henne skal ha den til også Jævlig OT dette, men så slutt å oppfør deg som en fjortiss da. Jeg leker ikke sjef, men blir irritert når folk kommer med usakligheter i steden for å hjelpe trådstarteren..End of story UUnreal: hvis du går inn på den siste linken jeg la til så finner du svarte logoer der... Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Du kan også bruke feks Eurobate. Her kan du evt forandre på dem selv også http://www2.eurobate.com/index.php?option=...logo&Itemid=106 ATT: tbone Skjerp deg, DU oppfører deg som en fjortiss med dine store skrik..... Hvis noen er med på å skape utrolig kiip stemning i dette forumet er det folk som deg, som ikke klarer å se noe humor i en eneste ting. Trådstarter manglet info som har kommet i ettertid, som gjør det lettere å hjelpe han/henne. Banning kan du også spare deg for, dette hører ikke hjemme i dette forumet. Hvis du lar deg provosere så utrolig, kan du sende en PM med dine meninger istedet for å lage en lang tråd om dette. Edit: Trykkleifer Endret 5. desember 2004 av TheGizmo Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Du kan nesten ikke skylde på de stakkarene som prøver å hjelpe deg her når du uttrykker deg så utydelig. F. eks å bruke et fargebilde som eksempel når du snakker om en svart operatørlogo. Hvis du går inn på "Gå Til Adresse" i WAP menyen din og taster inn dette: http://www.gmayer.net/oplogo/blank.asp og kobler til vil du etter kort tid motta en 100% usynlig operatørlogo. Da slipper du den svarte teksten helt og bakgrunnsbildet ditt ser mye penere ut. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 legg til over 10 år på påstanden din, ikke lek gammel sjef.... Jaggu noen som er i godt humør i dag... Trådstarter kunne muligens ha skrevet type mobil han/henne skal ha den til også Jævlig OT dette, men så slutt å oppfør deg som en fjortiss da. Jeg leker ikke sjef, men blir irritert når folk kommer med usakligheter i steden for å hjelpe trådstarteren..End of story UUnreal: hvis du går inn på den siste linken jeg la til så finner du svarte logoer der... Fungerer på: Nokia 1100, 2100, 2300, 3200, 3210, 3300, 3310, 3330, 3410, 3510, 3510i, 3650, 5100, 5110, 5130, 5210, 5510, 6100, 6110, 6130, 6150, 6210, 6250, 6310, 6510, 6600, 6610, 6800, 7110, 7210, 7250(i), 7600, 7650, 8210, 8310, 8810, 8850, 8890, 9110, 9110i, 9210, N-Gage, Samsung SGH-T100, SGH-N620 Min mob står ikke der så da er jeg like langt. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Du kan nesten ikke skylde på de stakkarene som prøver å hjelpe deg her når du uttrykker deg så utydelig. F. eks å bruke et fargebilde som eksempel når du snakker om en svart operatørlogo. Hvis du går inn på "Gå Til Adresse" i WAP menyen din og taster inn dette: http://www.gmayer.net/oplogo/blank.asp og kobler til vil du etter kort tid motta en 100% usynlig operatørlogo. Da slipper du den svarte teksten helt og bakgrunnsbildet ditt ser mye penere ut. Når begynte jeg å beskylde de som prøver å hjelpe meg for ting?? Du er ute på bærtur.... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Trist at noen faktisk blir så hjernevasket av propagandaen til Telenor.. Jeg gremmes... Er ikke denne mer rett å bruke da?? Edit: linken feila Dette innlegget har blitt redigert av TheGizmo, 05/12/2004 : 14:11 Vedlagt bilde Kan ikke dere fjortisser heller holde kjeft hvis dere ikke har noe saklig å bidra med. Send sms FGWALL 2697 til 1938 og du vil motta Telenor logoen som du kan se her. EDIT: Vanlige logoer finner du her. Vanlige logo funka, men den var jo en sånn liten knøtt.... kunne ikke se den en gang. Ble for mye stress og tull ut av det her. Kjører blank logo heller... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 etter å ha lest alt... sitter jeg fortsatt igjen og lurer på hvorfor i alle dager noen vil ha logo frivillig? de fleste vil ha det vekk! vel Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 etter å ha lest alt... sitter jeg fortsatt igjen og lurer på hvorfor i alle dager noen vil ha logo frivillig? de fleste vil ha det vekk! vel Den er jo vekk nå. End of story.... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Du kan nesten ikke skylde på de stakkarene som prøver å hjelpe deg her når du uttrykker deg så utydelig. F. eks å bruke et fargebilde som eksempel når du snakker om en svart operatørlogo. Hvis du går inn på "Gå Til Adresse" i WAP menyen din og taster inn dette: http://www.gmayer.net/oplogo/blank.asp og kobler til vil du etter kort tid motta en 100% usynlig operatørlogo. Da slipper du den svarte teksten helt og bakgrunnsbildet ditt ser mye penere ut. Når begynte jeg å beskylde de som prøver å hjelpe meg for ting?? Du er ute på bærtur.... Beklager at jeg uttrykte meg dårlig. Du beskyldte ingen, men generelt oppsynet ditt irriterer meg. Du rakker ned på andre fordi de ikke skjønner det vaklevorne innlegget ditt med hånlige bemerkninger og du presterer faktisk å dytte inn en dobbelpost og to trippelposter i et og samme emne. Du sier også at jeg er på bærtur pga feil ordvalg noe du burde være den siste til å si noe på. Ikke minst kan du jo være litt hyggelig når folk prøver å hjelpe deg (jeg kom jo faktisk med løsningen på problemet du valgte å bruke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå