janfredrik Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Når jeg tar og starter pcen og vellkomstvinduet har kommet står det bare stille med bakgrunnsbildet, ingen ikoner eller startmeny.. Jeg må ta ctrl+alt+del og fjerne explorer.exe og ta den på igjen.. Og da virker det.. Men da er det ikke alt som laster seg.. F.eks Nod32.. Rart.. Noen som vet hvordan jeg kan få det i orden igjen? XP Prof SP1 Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Prøvd å starte i sikkermodus, scanne for spyware / virus ? Er mest sannsynlig noe i "den gaten" som lager problemer.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Fjernet det AdAware+Spybot fant men fortsatt må jeg gjøre ctrl+alt+del og fjerne explorer.exe og slå den på igjen.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Prøvd å søke etter VIRUS? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Prøvd å søke etter VIRUS? Ja, Nod32 og AntiVir Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) hva med format C:/ + reinstall ? Pleier i alle fall løse mange problemer med Microsoft sine programmer er min erfaring. Om enn kanskje ikke så veldig lenge Endret 7. desember 2004 av Skeetzoid Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 hva med format C:/ + reinstall ? Det kunne du holdt for deg selv.. Det må være en løsning på dette, utenom formatering Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Brukte noe som heter eScan, den fant en del.. Den starter utenom og slå av og på explorer, men det tar ca 1 minutt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå