Enviro Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei! Jeg skal ha meg joystick som skal brukes til Battlefield. Jeg har testet MS Force Feedback 2 og denne var helt herlig. Dessverre er de umulig å få tak i Men er dette et bra alternativ? De har den på den lokale Elkjøp-butikken. Logitech Wingman Force 3D Lenke til kommentar
goldencross Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg har selv planer om å kjøpe samme joystick ment til bruk av battlefield! Jeg har også blitt fortalt av flere battlefield piloter at denne er råbra å fly med! PS: Joysticken er mye billigere på www.psdata.no Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 ikke kjøp det dritet der.... kjøp en logitech extreme 3d pro Ikke trådløs kjøp med tråd Logitech extreme 3d pro buy Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei!Jeg skal ha meg joystick som skal brukes til Battlefield. Jeg har testet MS Force Feedback 2 og denne var helt herlig. Dessverre er de umulig å få tak i Men er dette et bra alternativ? De har den på den lokale Elkjøp-butikken. Logitech Wingman Force 3D du får IKKE lov til å kjøpe den dritten, har den selv og fjæra ble strukkert med en gang og da er den UMULIG å ha i midten, så hvis du f eks bruker mus/tastatur til noen fly oppgaver (f eks. fly heli i bfv med mus og tastatur, og joystick til fly funker det ikke, da vil helien fly litt til ene sia) Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei!Jeg skal ha meg joystick som skal brukes til Battlefield. Jeg har testet MS Force Feedback 2 og denne var helt herlig. Dessverre er de umulig å få tak i Men er dette et bra alternativ? De har den på den lokale Elkjøp-butikken. Logitech Wingman Force 3D du får IKKE lov til å kjøpe den dritten, har den selv og fjæra ble strukkert med en gang og da er den UMULIG å ha i midten, så hvis du f eks bruker mus/tastatur til noen fly oppgaver (f eks. fly heli i bfv med mus og tastatur, og joystick til fly funker det ikke, da vil helien fly litt til ene sia) er du helt dum? har noe med DIN bruk av joysticken du er jo litt dum så greier det min funker helt perfekt og har ikke hatt noe feil med den.... NOooooobbbbber greier å ødelegge den Lenke til kommentar
Enviro Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Goldencross: Takk for tipset, men fikk høre det helt motsatte her på bf.no Curtis Jackson: Er Extreme 3D Pro bedre? Den er jo mye billigere... Chokke: Er det fjær i en Force Feedback-joystick? Mener det er magnetspoler som skaper et magnetfelt, og ikke fjær?!? Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 ja den er mye bedre en venn av mg har den joysticken som du viste i første innlegg, jg syntes desuten extreme 3d pro ligger mye bedre i hånden og du har effekt vist du skjønner? den er desuten lettere å håndtere og billigere. jg har selv en extreme 3d pro og er veldig fornøyd md den Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Goldencross: Takk for tipset, men fikk høre det helt motsatte her på bf.no Curtis Jackson: Er Extreme 3D Pro bedre? Den er jo mye billigere... Chokke: Er det fjær i en Force Feedback-joystick? Mener det er magnetspoler som skaper et magnetfelt, og ikke fjær?!? jaja den er ihvertfall løs over hele! hake peiling på fjær og ikke fjær, den forrige jeg hadde det husker jeg, det er det enede. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Du kjøper ikke den her joysticken. Det er som å kaste penga i dass og dra ned etterpå. Jeg prøvde den selv, men byttet den på 30 dagers returretten... Du kan jo prøve selv og se hva du synes, men jeg synest denne joysticken her var helt elendig, gå heller for en av disse to (Jeg har begge to) : Saitek X45 Digital Joystick & Throttle Logitech Extreme 3D PRO Joy-/flightstick, Spillutstyr Grunnen kan være at skrivebordet mitt er som en flysimulator og ikke ett vanlig skriebord, siden jeg spiller BF : V og Flight Simulator 2004 Jeg bruker Saitek X45 til Flight Simulator og Jeg bruker Extreme 3d Pro til BF : Vietnam Endret 8. desember 2004 av Per-Stian Lenke til kommentar
Enviro Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Testet Logitech Extreme 3D Pro, men synes den var alt for stiv i fjærene. I tillegg var den foroverbøyd slik at jeg fikk en merkelig vinkel i håndleddet når jeg tok stikka forover. Synes ikke den var bra til å fly heli med i bf. (Desert Combat). Leverte den altså tilbake. Per-Stian, hvorfor bruker du ikke Saitek`en til BF??? Jeg vurderer nettopp denne stikka til BF... Kan man justere fjærene? Andre tips til joystick som skal brukes til heli i BF:DC mottas med takk Endret 11. desember 2004 av Enviro Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Testet Logitech Extreme 3D Pro, men synes den var alt for stiv i fjærene. I tillegg var den foroverbøyd slik at jeg fikk en merkelig vinkel i håndleddet når jeg tok stikka forover. Synes ikke den var bra til å fly heli med i bf. (Desert Combat). Leverte den altså tilbake. Per-Stian, hvorfor bruker du ikke Saitek`en til BF??? Jeg vurderer nettopp denne stikka til BF... Kan man justere fjærene? Andre tips til joystick som skal brukes til heli i BF:DC mottas med takk Jeg har ikke tenkt tanken en gang... Men jeg kan jo alltid prøve med Saitek da.. Har aldri justert fjærene fordi det ikke har vært nødvendig... Men jeg skal prøve så får du snart full rapport... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Men du burde (som ett tips, selv om jeg ikke liker det ) prøve Saitek X52 istedenfor, den koster knapt 150 kroner mer, men den er sikkert bedre. Lurer på å kjøpe den til etter jul når den er billig Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 jg har den logitech extreme 3d pro og jeg greier helt fint å fly heli i bf... vist ikke du tror mg kan du sitte på md mg en gang.... ligg mg til i msn så kan vi avtale tid.... [email protected] Lenke til kommentar
TomVika Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ska du ha bra joystick seie eg bare Thrustmaster HOTAS Cougar. har den og koblet den sammen med pedalene som hørrer til Microsoft Sidewinder rattet mitt. Kunne ikkje fått det bedre både i bf og alle andre fly spel. Også har den joysticken eit nice program for å programmere alle knappene og kan lage profiler til hvert spill som automatisk lastes ned til joysticken når det spillet starter. Det som kanskje er eit lite minus er prisen. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 ikke kjøp det dritet der.... kjøp en logitech extreme 3d pro Ikke trådløs kjøp med tråd Logitech extreme 3d pro buy Til battlefield er det vel ingen vits med force feedback? jeg har selv joysticken linket til i qoutet inlegg, og kan si meg veldig fornøyd med den.. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 gå for det ordentelige.. denna hær Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 gå for det ordentelige..denna hær Saitek er jo mye bedre enn den... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har nå fått en Saitek X52 i julegave.... Den råner alt og alle... 43 knapper... Det går ann å justere fjærene på den og alt sånn.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå