Gå til innhold

Ny joystick. Er denne bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg skal ha meg joystick som skal brukes til Battlefield.

Jeg har testet MS Force Feedback 2 og denne var helt herlig. Dessverre er de umulig å få tak i :(

Men er dette et bra alternativ? De har den på den lokale Elkjøp-butikken.

Logitech Wingman Force 3D

du får IKKE lov til å kjøpe den dritten, har den selv og fjæra ble strukkert med en gang og da er den UMULIG å ha i midten, så hvis du f eks bruker mus/tastatur til noen fly oppgaver (f eks. fly heli i bfv med mus og tastatur, og joystick til fly funker det ikke, da vil helien fly litt til ene sia)

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg skal ha meg joystick som skal brukes til Battlefield.

Jeg har testet MS Force Feedback 2 og denne var helt herlig. Dessverre er de umulig å få tak i  :(

Men er dette et bra alternativ? De har den på den lokale Elkjøp-butikken.

Logitech Wingman Force 3D

du får IKKE lov til å kjøpe den dritten, har den selv og fjæra ble strukkert med en gang og da er den UMULIG å ha i midten, så hvis du f eks bruker mus/tastatur til noen fly oppgaver (f eks. fly heli i bfv med mus og tastatur, og joystick til fly funker det ikke, da vil helien fly litt til ene sia)

er du helt dum?

har noe med DIN bruk av joysticken du er jo litt dum så greier det min funker helt perfekt og har ikke hatt noe feil med den....

NOooooobbbbber greier å ødelegge den :dribble:

Lenke til kommentar

Goldencross: Takk for tipset, men fikk høre det helt motsatte her på bf.no

Curtis Jackson: Er Extreme 3D Pro bedre? Den er jo mye billigere...

Chokke: Er det fjær i en Force Feedback-joystick? Mener det er magnetspoler som skaper et magnetfelt, og ikke fjær?!?

Lenke til kommentar
Goldencross: Takk for tipset, men fikk høre det helt motsatte her på bf.no

Curtis Jackson: Er Extreme 3D Pro bedre? Den er jo mye billigere...

Chokke: Er det fjær i en Force Feedback-joystick? Mener det er magnetspoler som skaper et magnetfelt, og ikke fjær?!?

jaja :p

den er ihvertfall løs over hele!

hake peiling på fjær og ikke fjær, den forrige jeg hadde det husker jeg, det er det enede.

Lenke til kommentar

Du kjøper ikke den her joysticken.

Det er som å kaste penga i dass og dra ned etterpå.

Jeg prøvde den selv, men byttet den på 30 dagers returretten...

Du kan jo prøve selv og se hva du synes, men jeg synest denne joysticken her var helt elendig, gå heller for en av disse to (Jeg har begge to) :

Saitek X45 Digital Joystick & Throttle

Logitech Extreme 3D PRO Joy-/flightstick, Spillutstyr

Grunnen kan være at skrivebordet mitt er som en flysimulator og ikke ett vanlig skriebord, siden jeg spiller BF : V og Flight Simulator 2004

Jeg bruker Saitek X45 til Flight Simulator og

Jeg bruker Extreme 3d Pro til BF : Vietnam

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Testet Logitech Extreme 3D Pro, men synes den var alt for stiv i fjærene. I tillegg var den foroverbøyd slik at jeg fikk en merkelig vinkel i håndleddet når jeg tok stikka forover. Synes ikke den var bra til å fly heli med i bf. (Desert Combat). Leverte den altså tilbake.

Per-Stian, hvorfor bruker du ikke Saitek`en til BF??? Jeg vurderer nettopp denne stikka til BF... Kan man justere fjærene?

Andre tips til joystick som skal brukes til heli i BF:DC mottas med takk :)

Endret av Enviro
Lenke til kommentar
Testet Logitech Extreme 3D Pro, men synes den var alt for stiv i fjærene. I tillegg var den foroverbøyd slik at jeg fikk en merkelig vinkel i håndleddet når jeg tok stikka forover. Synes ikke den var bra til å fly heli med i bf. (Desert Combat). Leverte den altså tilbake.

Per-Stian, hvorfor bruker du ikke Saitek`en til BF??? Jeg vurderer nettopp denne stikka til BF... Kan man justere fjærene?

Andre tips til joystick som skal brukes til heli i BF:DC mottas med takk :)

Jeg har ikke tenkt tanken en gang... :blush:

Men jeg kan jo alltid prøve med Saitek da.. :D

Har aldri justert fjærene fordi det ikke har vært nødvendig... :no:

Men jeg skal prøve så får du snart full rapport... :thumbup:

Lenke til kommentar

Ska du ha bra joystick seie eg bare Thrustmaster HOTAS Cougar.

har den og koblet den sammen med pedalene som hørrer til Microsoft Sidewinder rattet mitt.

Kunne ikkje fått det bedre både i bf og alle andre fly spel.

Også har den joysticken eit nice program for å programmere alle knappene og kan lage profiler til hvert spill som automatisk lastes ned til joysticken når det spillet starter.

Det som kanskje er eit lite minus er prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...