XzIz0 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hei har et problem med at når jeg spiller hva som helst, midt inne i en "fire fight" så popper det opp en pop up og spillet legges ned. har kjørte både ad-aware og spy bot hundre vis av ganger uten hell. klarer ikke fjærne spy waren uansett. bruker oxo pop up stopper men denne klikker bort pop ups etter de er kommet opp så dette hjelper jo lite. Kanskje det har hjulpet å lastet ned sp2 men er redd for å miste all DL hastigheten min da =/ noen tips? Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) mulig at det hjelper å skru av internett tilkobling (hvis det er på) hvis ikke det hjelper så vet jeg ikke, mulig du må formatere pc'en (det BURDE funke) Endret 4. desember 2004 av mr_menace Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 ja vet det hjelper å formatere men dette frister lite da jeg nettop har vært på lan =( Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ta et skjermbilde av pop-upen eller noe. Vanskelig å finne ut hva som er galt når du beskriver problemet så diffust. Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 er ingen spessiel.er hvilken som helst popup.forskjellig hver gang nesten Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 har du innstallert noe slags småprogram som kan forårsake dette? er det mulig å oppdatere ad-aware kan du forsøke det. og er du koblet til internett når de popper opp??? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kan godt hende det er virus som gjør det. Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 reinstall windows, suger hardt, men det fikser sikket problemet Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 jaja..får vel bare finne frem windows plata da.. =( Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg flytter denne til en mer passende del av forumet. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 det er vel ikkje ein windows sikkerhets pop-up ting du tenker på? dei kan sikkert kome under spel vist det prøver å koble seg til internett. Lenke til kommentar
akh Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 deaktiver messenger service. se her Lenke til kommentar
Løve Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Prøv med Spy Sweeper. Hvis ikke kan du ta å skaffe deg en god pop-up killer(let påTucows) , eller last ned SP2. Det funker helt fint for meg, og pcen er mer stabil og jeg har ikke mista noe download speed, bare at jeg ikke kan laste opp til mer enn ti forskjellige kilder. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 ..eller du kan skifte nettleser, Opera anyone? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Slå på brannmur! Da kvitter du deg med mye dritt Lenke til kommentar
akh Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 ..eller du kan skifte nettleser, Opera anyone? Selvsagt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 irriterende popups som bare kommer høres mer ut som p2p progam popups da.så hvis du har det så slå den av men jeg er ikke god på det der så jeg skal ikke si sikkert Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 ..eller du kan skifte nettleser, Opera anyone? allways opera.opera med svart skin Lenke til kommentar
akh Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 ..eller du kan skifte nettleser, Opera anyone? allways opera.opera med svart skin OT: hvilket skin bruker du? Meguido eller hva det heter? Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 ..eller du kan skifte nettleser, Opera anyone? allways opera.opera med svart skin OT: hvilket skin bruker du? Meguido eller hva det heter? yes helt rikting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå