SuperHeMan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Lurer på hva som er det beste r & p settet til xbox for tiden..... Takker for alle svar! Lenke til kommentar
daniman Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det er et Logitech-ratt med pedaler til xbox som er ganske nytt, og jeg tror det er bra Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det er dessverre ikke det helt store å velge mellom til Xbox fordi den konsollen ikke takler Force Feedback. Virkelig trist at MS ikke valgte å satse på dette. Men, jeg tror nok jeg ville valgt dette rattet. Det har "rumble" (kan slås av), er billig og faktisk ganske behagelig. Du kan ta en titt på vår omtale av PC-versjonen. Lenke til kommentar
SuperHeMan Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Takker for veldig raske svar! Hvor selges "Logitech® Precision Vibration feedback wheel for Xbox®"? Ser det står på elkjop.no, men ingen av butikkene i nærheten av meg har det inne.... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 PSData selger det billig, men lagerstatus står som ubekreftet. Lenke til kommentar
daniman Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har du en spiderman-butikk i nærheten? I såfall har de det garantert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå