Sixors Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har prøvd å deaktivere denne tjenesten, uten å lykkes . Hva må til får å få bort denne viderekoblingen? Dette tjener jo NC store penger på når den er på så det skulle ikke forundre meg om jeg ikke tilgang til å utføre denne operasjonen. Den mld. får jeg ihvertfall når jeg prøver å deaktivere.. Noen som vet hva som må gjøres? Lenke til kommentar
qystein Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Du må ringe til NetCom på 05050. De kan fjerne den for deg. Er eneste måten å gjøre dette på . Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har du kontant? Hvis ikke, kan du vel bare gå inn på viderekopling på telefonen og deaktivere derifra???? Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Eller: ##002# ringe ut-knappen (#002# ringe ut-knappen om du har kontant-kort). tiny Lenke til kommentar
sveinar Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 sorry, deaktivering av viderekoblinger fungerer ikke via displayet når det gjelder netcom personsøk. netcom personsvar derimot kan du deaktivere via displayet. Du må ringe 05050 og be de fjerne det derifra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå