Lettpåfot Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg har en xp-m 2400+ som har sluttet å virke. Den er kjøpt hos Itbutikken, og etter å ha lest alle trådene om Itbutikken her på forumet gruer jeg meg for å sende den inn. Sendte mail til dem for noen dager siden, denne har jeg ennå ikke fått svar på, så jeg begynner å skjønne tegninga.. Går det an å sende prosessoren direkte til AMD? Noen som vet noe om dette? Koster kanskje mer i porto, men servicen kan vel umulig bli dårligere?? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 det er da vitterlig bare å ta kontakt med AMD, da prosessoren uansett skal dit (om du noen gang får svar fra itbutikken) Så send en mail til AMD og søk om retur eller noe sånnt Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har du brukt skjemaet her, som det står ganske klart på sida deres at du skal gjøre ved feil/retur. Ellers hadde de strømbrudd her om dagen, som visstnok gjorde at noe mail og online henvendelser gikk tapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå