stoffix Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jeg holder for tiden på med å modde musa mi, og tenkte at jeg skulle spraye den svart... kan noen anbefale en billig lakk som jeg kan bruke til det, og som funker fint til å spraye diskettstasjonen svart? og ang spraying av muse, trenger jeg å ha klarlakk oppå etterpå for å ikke bli svart på fingra? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) quick bruker jeg selv.. midt på 3'et i pris klar lakk er å anbefale ja! Endret 4. desember 2004 av kverna Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 på diskettstasjonen også? og hvor får jeg kjøpt denne lakken? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jeg bruker alltid klarlakk, da sverter ikke lakken av får kjøpt den på torsovd og jernia Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Bruker europris-lakk på musen min, og det virker ffint det, men jeg har hørt at Quick skal være bedre. Grunning er og å anbefale. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 hvordan blir det å grunne musa da? og koster det mye? jeg har ikke akkurat så mye penger.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 tror quick lakken ligger på 89,- per boks colorworks ligger på 39,- per boks... colorworks selges forresten på bla europris.. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 For en boks Quick lakk må du betale ca. 90kr. Og hvis du skal ha grunning, vanlig lakk og klar lakk blir det ca. 270kr. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 er det viktig med grunning? funker colorworks'en omtrent like bra? Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 på europris koster colorworks 29.95,- Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 grunning er ganske viktig, ellers kan man risikere at lakken flasser av i store flak.. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Har brukt både biltema og quick, og quick er helt klart å foretrekke, men dysene på boksene er litt dårlige, så du kan gjerne bruke ei annen dyse, f.eks biltema dysene (som er nesten perfekte). Kjør på med klarlakk, og poler etterpå, da får du utrolig fin finish ;D edit: Fikk forresten bedre resultat da jeg bare pussa ned platene og lakka sort rett på, uten grunning. Bare husk å kjøre ihvertfall 2-3 lag med lakk før klarlakken. ja, for ALL DEL ikke bland lakk (grunning i samme type), jeg gjorde det på den ene sia på kabinettet, og det blei helt jævlig faktisk. Masse bobler i lakken da den reagerte med den andre typen lakk. Endret 4. desember 2004 av frakk2000 Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Quick lakken e den beste.. syns no eg då, har prøvd "billig lakk" før flassa fort av Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 ok.. da må jeg kanskje vente til etter jul.. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 de e jo lov å prøve då Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 quick bruker jeg selv.. midt på 3'et i pris klar lakk er å anbefale ja! lakkeret pc en for en uke siden, brukte quick. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jeg har kjøpt biltema lakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå