Gå til innhold

N7610 problemer koble til kabel med Service pack2

Anbefalte innlegg

Jeg har en Acer laptop og hadde ingen problemer med å innstallere PC suite, koble til telefon og overføre bilder...intil jeg lastet ned windows service pack 2 og fikk ny Acer hard disk. Jeg måtte re innstallere PC suite..drivere etc...men innstallasjon er ikke vellykket. Programmet er der, men når jeg kobler til kabel og telefon...skjer det ingenting. Jeg har innstallert drivere og alt slik jeg gjorde første gang...men ingen reaksjon når jeg kobler til kabel og telefon. Jeg har avinnstallert og forsøkt igjen...men nei..også forsøkt å slå av firewall..men nei, ingen reaksjon når jeg kobler til kabel.

Noen ideer??

Endret av askeladden2004
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen ideer??

Det har nok vært noe feil med setup-filen til SP2, eller feil i installasjonen av SP2.. For man trenger nemlig SP2 for at det skal gå ann å koble mobilen til pc'n via kabelen..

Jeg har samme problemet, men pc'n min er altfor fucka for at SP2 klarer å installere seg da :p

Lenke til kommentar

Man trenger ikke SP2 for å innstallere PC suite. Jeg innstallerte PC suite på min gamle hard disk i Juli og det gikk fint uten SP2. Jeg ville dengang vente med SP2. Har bare hatt trøbbel etter at jeg fikk PS2. Hadde aldri noen problemer før. Lastet ned PS2 fra windows update på vanlig måte, så skulle ikke være noen feil der. Går som kjent ikke å avinnstallere.

Jeg skal sjekke om det er en nyere versjon, takk!

Endret av askeladden2004
Lenke til kommentar

Du kan jo ikke si at jeg tar helt feil! Når jeg manglet SP2 på min bærbare Dell, så sto det under installasjonen av den nye (også driverne på den gamle) Nokia Pc Suite at jeg trengte SP2 for å kunne installere driverene til 7610'n.. Så hvis ikke du trenger SP2 for å installere driverene, så begynner jeg å lure litt lixm :hmm:

Lenke til kommentar
Du kan jo ikke si at jeg tar helt feil! Når jeg manglet SP2 på min bærbare Dell, så sto det under installasjonen av den nye (også driverne på den gamle) Nokia Pc Suite at jeg trengte SP2 for å kunne installere driverene til 7610'n.. Så hvis ikke du trenger SP2 for å installere driverene, så begynner jeg å lure litt lixm :hmm:

Er enig med askeladden,jeg installerte drivere til min 7610 FØR jeg la inn SP2,den var litt ustabil,men etter ei stund så hentet jeg en nyere versjon av Pc suite til 7610 på nokia.no og siden da så har den oppført seg helt eksemplarisk selv uten SP2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...