Gå til innhold

Sletting av tråder ved regelbrudd

Anbefalte innlegg

Rapporterte nettopp en tråd, og minutter etter var tråden slettet. Denne tråden var på grensa til å bruke forumet som markedsplass.

Ville det ikke være bedre å skrive at den er stengt og stenge den, slik at den (en stund) statuerte et eksempel? Lærer folk noe hvis trådene bare blir sletta?

Og hvorfor er det ikke mer gjennomført hva som skal gjøres? (Stengning, sletting av tråd, innlegg osv.) Eller er det nettopp gjennomført, nemlig at dere sletter tråder av denne typen, mens andre ikke skal slettes?

Ellers benytter jeg anledningen til å rose moderatorene som gjør en god jobb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, andre brukere lærer kanskje ikke så mye av at poster bare forsvinner, men på den annen side: Dersom slike poster skulle få lov å stå en stund ville jo poster ha oppnådd hensikten med posten i alle fall, det vil si å markedsføre hva det nå måtte være som ble omtalt. Det vil si at folk ville vite at "Skal jeg selge noe og legger det forumet så får jeg kanskje kjeft, men slipper unna med det..."

Jeg er enig i at reaksjonene kunne vært mere konsekvente. (Kanskje er de som du sier det, men at mønsteret ikke er så åpenbart for oss medlemmer.)

Geir :)

Lenke til kommentar

QUOTE (tom waits for alice @ 04/12/2004 : 18:22)
men på den annen side: Dersom slike poster skulle få lov å stå en stund ville jo poster ha oppnådd hensikten med posten i alle fall, det vil si å markedsføre hva det nå måtte være som ble omtalt.

Ikke hvis innholdet i første post redigeres bort av moderator.

Lenke til kommentar

Vi har et eget område hvor vi kan flytte tråder hvor vanlige brukere ikke har tilgang. På denne måten kan vi ta vare på tråden (og inneholdet) uten at brukerne kan gå inn for å redigere dette senere.

Endret av am3k
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...