Gå til innhold

Skal ha ny mus og musmatte


Anbefalte innlegg

Heisann:0)

 

Som dere sikkert skjønner skal jeg ha ny mus og musmatte, og ber derfor om litt assistanse. ;) Trenger rett og slett ei go mus til gaming, og musematta bør være deretter :cool:

 

Har vært innom disse;

 

* Razer Diamondback (Razer @ Netshop) Vet ikke hva som er forskjellen på Magma og Chameleon, noen som vet?

 

* Logitech MX510 (Logitech @ komplett)

 

* Logitech MX310 (Logitech @ komplett)

 

Musematte har jeg ikke peiling på, men den bør ikke være for dyr. Fint om noen hadde hatt gidda å anbefale noe :thumbup:

 

Ps, har hørt at steelpad ikke egner seg som matte for Razor, stemmer dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Microsoft intelli mouse 3.0 (er vell ikke i salg lengre, tror steelpad selger en pakke med den og en matte)

Brukte før en func, men fikk qpad i går og den er laaangt bedre.

Mx310 er veldig flat, mange som liker den fordet men du er advart :p mx510 blir skrytt opp i skyene både her og der, razer musa har jeg ikke prøvd selv men forskjellen på de 2 razor musene er nokk bare looken :whistle:

Lenke til kommentar

Eg er godt nøgd med min kombinasjon: Logitech MX510 og fUnc 1030.

Den beste frå Logitech er MX510

Den beste frå Microsoft er MS3.0

Den beste frå Razer er Diamondback

 

Eg har berre testa MX510 av desse og er godt nøgd, men både mus og musmatte er smak og behag. Om du har sjanse til å teste litt, så er det jo topp - ellers må du berre ta ein sjanse... GL

Lenke til kommentar
Eg er godt nøgd med min kombinasjon: Logitech MX510 og fUnc 1030.

Den beste frå Logitech er MX510

Den beste frå Microsoft er MS3.0

Den beste frå Razer er Diamondback

 

Eg har berre testa MX510 av desse og er godt nøgd, men både mus og musmatte er smak og behag. Om du har sjanse til å teste litt, så er det jo topp - ellers må du berre ta ein sjanse... GL

Det beste fra Microsoft er 4.0

(Den er både finere og kulere enn 3.0)

Det beste fra Logitech er MX1000

(Selv om den er trådløs, er den best, den bruker Laser)

Det beste fra Razor er Diamondback

(Der er jeg helt enig med deg for en gangs skyld)

 

Har testet alle sammen og eier selv 4.0

Lenke til kommentar
Eg er godt nøgd med min kombinasjon: Logitech MX510 og fUnc 1030.

Den beste frå Logitech er MX510

Den beste frå Microsoft er MS3.0

Den beste frå Razer er Diamondback

 

Eg har berre testa MX510 av desse og er godt nøgd, men både mus og musmatte er smak og behag. Om du har sjanse til å teste litt, så er det jo topp - ellers må du berre ta ein sjanse... GL

Er for no tull at 3.0 er bedre enn 4.0? Ville ikke byttet tilbake for alt i verden :w00t:

Lenke til kommentar
* Razer Diamondback (Razer @ Netshop) Vet ikke hva som er forskjellen på Magma og Chameleon, noen som vet?

 

* Logitech MX510 (Logitech @ komplett)

En av de to.

 

Og musemasser kan du velge å vrake mellom, jeg personlig mener at Steelpad S&S er ett bra valg, og jeg har har bokstavelig talt hatt en HAUG med musematter.

 

Det er forresten null vits med QPAD, altfor stor til ingen nytte. Tipper du ikke spiller/"windowser" med EKSTREM liten sense.

 

MX510 er utrolig deilig, razor har jeg bare to musknapper har jeg forstått det som. Og det er alltid kjekt med en/to/tre ekstra knapper.

 

Litt finesse er godt! :thumbup:

Endret av highlander-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...