Gå til innhold

tr00 christraping black metal

Totenkopf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er det vel helst snakk om dårlig regi og lite penger.

Skal man snakke om humor i black metal, så er dette bildet et bedre eksempel.

NattefrostTits.jpg

Når Nattefrost fra Carpathian Forest kom ut på scenen med bryster.

Selv syns jeg det går bra, spesielt på den konserten fordi da våknet publikum ganske fort.

Lenke til kommentar

Videoen var fantastisk. To tomler opp. Immortal har andre morsomme videoer, hvis jeg ikke husker feil. Og en som tidvis ikke er så verst, Blashyrk (Mighty Ravendark). Abbat og Demonaz springer rundt som noen tullinger i den også, dog.

Ellers hater jeg ordet 'tr00'. Fysjameg.

Lenke til kommentar

Humor og selvironi er faktisk veldig mye tilstede blant blackmetal-musikere (og lyttere). Man må ha en god porsjon selvironi for å kunne "forsvare" seg når folk begynner å gnåle om man er "sånn derre satanist".

Se på Fenriz fra Darkthrone, det mest "tr00, real" blackmetal bandet som fins.

Gylve er en av de morsomste og sykeste menneskene jeg har vært borti. Han er knapt seriøs i mere enn få minutter i slengen, har rare meninger om alt mulig og noen utrolige teorier om diverse ting. Og dette er hjernen bak ett av de mest necro, tr00 blackmetal bandene på jorda.

Du ser på blackmetal-dokumentaren som gikk på lydverket for lenge siden, at de faktisk LER. Tenke seg det.

Immortal sine videoer er ikke akkurat de mest selvhøytidelige de heller.

Selv om de prøver å se mest mulig tr00 ut i bar overkropp i steinrøysa (Blashyrk-videoen f.eks.), eller springer rundt i skogen med implanterte vampyrtenner (Ancient-Lilith's Embrace) blir det bare litt artig å se på egentlig. Men jeg elsker musikken for det.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...