Robanjo Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Heilu! Jeg har AMD Athlon XP 1700+. Tenkte jeg skulle oppdatere litt der, kanskje en 3000+ (er vel 64 det). Men passer det til mitt hovedkort. Hva skal jeg se etter på spesifikasjonene? Fikk lasta ned AIDA32, der stod det noe om hovedkortet, men jeg vet ikke hva som skal til for å sette inn en 3000+ sak. Hehe Håper dere skjønte det. -Robert Lenke til kommentar
Hårløs Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hvis du skal ha en AMD 64 cpu må du bytte hovedkort til socket 754 eller 939. Det du har i dag er socket A så AMD 64 vil ikke passe på det Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Her har du ein oversikt over kva cpu du kan bruka. Du må sjekka kor kraftig cpu hovudkortet ditt støtte. Sjå i manualen eller heimesida til fabrikant. edit: Dersom du følgjer med på julekalederane rundt på webshopan kan du vera heldig å få ein billeg soket-a cpu Endret 4. desember 2004 av Ødd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå