Innos Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Skulle gjerne hatt et headset, nå har jeg begynt å gå litt på lan, og det blir sikkert mye mer når jeg i dag(eller i morra) kjøper ny pc, skal kjøpes fra komplett så skal aller helst kunne kjøpes derfra. Sett litt på Plantronics Headset .Audio90 Hi-Fi Stereo med Mikrofon og Koss Headset Ur 40 20-20 000 Hz, Kabel 1,2m, 153g, begge skal visstnok være bra. Trenger svar id ag siden jeg skal kjøpe pc da, kan være det blir i morra men lite trolig. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Koss Rb70 burde vel passe bra.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Disse du mener? Men de kan ikke skaffes på komplett. Sikkert ikke stor forskjell fra de jeg inket til? Og de plantronics følger det med 120min ringetid fra skype noe som er kjekt. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Disse du mener? Men de kan ikke skaffes på komplett. Sikkert ikke stor forskjell fra de jeg inket til? Og de plantronics følger det med 120min ringetid fra skype noe som er kjekt. hmm.. jeg kjøpte de fra komplett for noen måneder sida.. Men de har vel slutta å selge den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå