sigen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Forklar hvordan en bruker en pc uten skjerm mus og tastatur...? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Forklar hvordan en bruker en pc uten skjerm mus og tastatur...? Ikke noe problem det da. - Vel, du må jo ha et, men det trenger ikke være koblet til den fysiske pc'en Via TCP/IP, SNMP eller en KVM switch... - 0 problem.. Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 For oppsett kan du ghoste e.l. Den kan settes til å gjøre oppgaver automatisk. Om man kun mangler mus har man tastatur, noe som holder rikelig om man gidder å lære seg å bruke det ordentlig. Min kommentar kom i forbindelse med at du påpekte at kabinett ikke er absolutt nødvendig for å pc til å fungere. I så måte er heller ikke skjerm, tastatur og så absolutt ikke mus heller. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Mens vi er i gang, er det noen som vet hvordan man får kopiert epostmeldingene som var i outlook viss man ikke har tilgang på outlook programmet (det har krasja etter et mislykket XP reperasjons-forsøk. Bare gjør et søk på harddisken etter filen hvor eposten blir lagret (.pst for Outlook) og importer den i epost-klienten du ønsker å bruke. Takker! Lenke til kommentar
radivx Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Forklar hvordan en bruker en pc uten skjerm mus og tastatur...? Ikke noe problem det da. - Vel, du må jo ha et, men det trenger ikke være koblet til den fysiske pc'en Via TCP/IP, SNMP eller en KVM switch... - 0 problem.. Dessuten: Hørt om noe som heter Server? Jeg bruker fjernkontroll + TV til det meste av arbeidet på den ene pcen min Om du har tablet PC er jo stemmegjenkjenning noe Endret 20. desember 2004 av vidiware Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Vi snakker om en vanlig "bygg-det-selv-pc" her, ikkje server o.l. Då trengs det mus og tastatur, men det er ikke 100% NØDVENDIG med kabinett. Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Det er fortsatt ikke 100% NØDVENDIG med mus heller. En ting er at det finns mange erstatninger for mus, og en annen er er at man fint klarer seg med tastatur. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Greit, jeg gir meg på at du ikke MÅ ha mus, men du må då ha en museLIGNENDE ting, eller tastatur. Men uansett så er det dette som er poenget mitt; du kan kjøpe OEM-varer sammen med ting som ikke er helt nødvendige for å få en pc til å funke, som mus, kabinett, tastatur o.l., selv om det ikke er dette OEM skal selges med. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 tjohei , XP OEM Home kom i posten i dag i lag met mitt skjermkort! hade bra ATI Rage pro 128 hehe! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 ja, å så? hva er poenget ditt? Et skjermkort er en av de tingene som OEM er ment å selges med. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Herregud at dere kverulerer på hva som er ABSOLUTT NØDVENDIG å ha i en PC. Microsoft tenker uansett ikke på dere når de setter disse lisensbestemmelsene. De tenker på folk som syns det er normalt å både ha tastatur mus, kabinett og alt annet som vanligvis inngår i begrepet PC. Dette innebærer kanskje 99,5% av alle som kunne tenke seg å ha en PC, mens dere som krangler på en fillemus, blir de resterende promillene. Nok om den saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå