Gå til innhold

VIKTIG ! Alle må lese dette ang. feilposter

Anbefalte innlegg

Unngå advarsler og stengte poster... les dette her

Den siste tiden har det vært masse feilpostinger i "Åpen diskusjon om mobil". Det beste er om dere sjekker hvilke kategorier vi har.

Hjelp jeg skal ha ny telefon

Trenger du hjelp eller råd til å velge ny telefon? Dette er forumet for deg. Det eneste kravet her, er at du kommer med noe informasjon om deg som mobilbruker, prisnivå og behov; fks. i form av denne malen.

Programmer, spill og OS

Forumet for programmer, spill, firmware, JAVA og operativsystemer som SymbianOS, Smartphone, osv

Rykter og nykomlinger

Spekulasjoner, rykter og lekkasjer fra mobil- produsentene. Her deler man de juicy detaljene. Kan også brukes til å diskutere helt nye mobiltelefoner og dele de første forhåndstittene av dem.

Operatører og tjenester

Stedet for å diskutere og spørre om tjenester for mobil og håndholdte, teleoperatører og annet av tjenestetilbydere.

Forhandlere og verksteder

Diskusjon rundt butikker, priser, verksteder, garanti og annet relatert til kjøp og salg hører hjemme her.

PDA-er og andre dingser

Spørsmål og diskusjon vedrørende håndholdte datamaskiner, og alt annet av elektroniske duppeditter som ikke relaterer til mobiltelefoner.

Lesertester

Her legger vi alle fyldige tester av mobiltelefoner o.l skrevet av leserene. Har du en skikkelig test på lager til oss kan du sende en PM til SiR0!

Diskuter artikler

Diskusjoner om artikler publisert på amobil.no.

Tilbakemeldinger, ris og ros

Idé til en artikkel eller noe vi bør teste? Gjør vi noe galt? Noe du liker? Spørsmål til redaksjonen? Post slikt her.

Åpen diskusjon om mobil

Brukes KUN til alt som ikke passer inn under noen av de andre spesialiserte kategoriene.

Universalregel -> (for hele forumet)

Les og tolk ditt eget innlegg.

Skriver du fks. "Hvor kan kan jeg få kjøpt SE CAR-100" i emnet så kan du skumlese det og tolke - du spør egentlig "Hos hvilken forhandler finner jeg CAR-100" - dermed skal det under "Forhandlere og verksteder":)

-

Ettersom feilposting har blitt et stort problem her etterhvert, må vi stramme inn grepet. Feilpostinger i Åpen diskusjon, som hadde passet bedre i en annen kategori, vil bli stengt. Så ta litt hensyn når du skal poste heretter.

-SiR0

Lagt til noe informasjon under "Hjelp jeg skal ha ny telefon" punktet.

-Remerser

Endret av SiR0
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...