phax Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hei, trenger svar litt kjapt her. hvilket av disse tre mp3 spillerne ville dere valgt? evt andre alternativer. 1. Sunsway MP3 Player A-8001 jeg heller litt mot denne pga av muligheten for minnekort, også prisen selvfølgelig. 2. Creative MuVo Micro N200 Denne vinner på design, men lurer på om det koster litt mer en det smaker her.. 3. MSI MEGA Player 515 pluss for oppladdbart batteri, ellers litt usikker. er 1'ern et dårlig valg eller? nr 2 er egentlig utenfor busjettet mitt.. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Creative sin.. enda flere her: www.nomadworld.com Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) kan ikke begrunne svaret ditt litt? vil liksom ikke at folk skal svare creativ bare pga av at det er creativ liksom... edit: synes den var litt for dyr så burde være relativt store forskjeller på den iforhold til den andre for at jeg skal velge den. holder ikke at den bare en minst og ser best ut Endret 4. desember 2004 av phax Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Creative er rimelig gode på lyd. Derfor jeg ville hatt den. Den er liten i tillegg. Antar at er en del bedre support på dem framfor de andre du nevner. Siden de ikke er så store produsenter av mp3 spillere. Mp3 spiller er en investering. Skal du ha en fra nille da eller en ordentlig en? Bare lurte. Den fra sunsway har fått bob bob kritikk. Ville heller gått for MSI da. Ser bedre ut. Creative klart førstevalg. bedre nå? Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) er ute etter en billig en! radio er viktig, samt mulighet for minnekort er jo et stort pluss da! så heller veldig mot den fra sunsway. hvilke negative sider blir det nevnt på den kritikken du snakker om? link visst har. takker for svar! edit: ser ut til at hardware har testet den ja... stresser litt her så glemmer og lete på de mest åpenlysende plassene! Endret 4. desember 2004 av phax Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Sunsway blir ikke skrytt opp i skyene si det sånn, men den går. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 syns hw testen virka ganske positiv egentlig.. ble mest slakta på design og at den virka billig.. og ikke et bra kjøp i forhold andre spillere i den prisklassen. men de hadde testa 512 mb versjonen. jeg satser på 128 mb versjonen og til 700,- synes jeg det er et rimelig bra kjøp egentlig. nei, jeg satser på den jeg! takker for hjelpa. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Får håpe det er ett godt kjøp for deg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå