sony ericssons Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hei jeg skal kjøpe ny mobil til faren min til jul og han trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja -GPRS: ja -EDGE: uvesentlig -WAP: ja. -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja. -Email klient:Ja. -Spill: Ja. Form -Vekt: ikke en murstein -Antenne: uvesentlig -"Støt/sprut/støv-sikker": uvesentlig Skjerm: -Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: uvesentlig -Touchscreen: uvesentlig Pris: Jeg har ca 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding : nei Diverse -Merke: uvesentlig -Kamera: (Ja -Videokamera: (Ja -Symbian: uvesentlig -Triband: uvesentlig -Infrarød port: Ja -Bluetooth: Ja -Minne: 2mb eller mer -Minnekort?: uvesentlig -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: uvesentlig -Radio: helst -3g(UMTS): uvesentlig -Wlan: uvesentlig -Batterilevetid: "Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? sms og ringing og kamera og spilling Lenke til kommentar
joku Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hva med T630? Eller leter du etter litt nyere modell? Den mangler jo video funksjon da. Så har du K500i, men den mangler da bluetooth. Så er det jo k700i men den stiger vel litt over den prisen som var grensen. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Hvis faren din ikke er veldig kravstor kan du jo ta 6230. Den har alt på lista, men litt liten skjerm. Det er også meldt fra om skikkelig masse softwarefeil på denne, så hvis han planlegger å ha den lenge: styr unna. Eh... SEZ600? K700? Nokia 6260 er jo ogsåå fin. Den koster dog litt mer, men har sett fine tilbud nå i jula. EDIT: Skal han spille mye, har jo Amobil anbefalt Z600 til nettopp det. Den har jo alt det andre også. Tro ikke den koster så inmari mye... Ellers er jo 6600 et greit valg. Den har jo stor skjerm og hele pakka. Ikke kostern mye heller... Endret 4. desember 2004 av Vegard_ Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 K500i eller K700i. Men de har ikke så bra batteri da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå