Gå til innhold

mp3 spille\ekstern hardisk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med en ipod?

Trenger en ikke eget overføringsprgram på ipod? Kan den da fungere som en slags memorystick?

Trenger vel kun iTunes hvis du skal overføre sanger som du vil høre på spilleren. Ellers kan den brukes som vanlig mass storage device (win xp/2000)

(jeg har ikke iTunes selv, så kan hende jeg tar feil altså)

Endret av Keworkian
Lenke til kommentar
Da tror jeg du må droppe creative. De nye har vertfall eget overføringsprogram

Ikke nødvendigvis! Ukens tilbud hos Komplett er ganske god, har 4GB (kanskje litt mindre enn det du hadde tenkt deg, men det holder til 1000 sanger og vel så det, bruker for øyeblikket bare ca 1/3 av plassen). Liten sak som går lett opp og ned av lommene. Du kan få fjernkontroll med radio og display (display finnes selvsagt også på spilleren) til 500 kr ekstra dersom dette er ønskelig. Fikk den selv anbefalt i denne tråden, og jeg angrer ikke at jeg kjøpte den. Betalte 1600 + frakt fra Netshop, god pris. Sammenlignet med iPod mini så er den fysisk mindre, like stor kapasitet (den heter 4GB men er ca 3,8 - harddiskprodusentene og b/kb/gb vet du, antar det samme er tilfelle med iPod mini), lydkvaliteten er helt ålreit (er ikke audiofil, så jeg legger ikke veldig godt merke til slikt) og den koster et betydelig antall hundrelapper mindre...

edit: føye til at etter at jeg så størrelsen til Zen Xtra i butikken, fikk pipen en annen lyd... :(

så jeg endte på MuVo2 4GB og den totale prisen ble nesten halvert. Glad for det nå i ettertid, for ikke pokker om jeg hadde klart å bruke opp 30GB med musikk uansett.

evt så har vi jo denne, men da er det ikke bare kapasiteten som går opp, også fysisk størrelse (fortsatt overkommelig) og pris...

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...