telluz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) noen som har sett noen tester av samsung e330?? denne telefonen virker ganske digg... vurderer denne og noen andre( samsung e800,e700, og kanskje d500 hvis jeg vil betale så mye) hvilken av disse vil dere anbefale. veit jo at d500 er utrolig god da, og tenker at hvis jeg kjøper denne vil jeg få en telefon som jeg kan ha lenge fremover, men lurer på om den er verdt alle pengene? Har liksom blitt lei av en telefon etter ca ett år, men regner med jeg kan ha en d500 ei god stund siden den har så mange funksjoner og et nyyyyyyyyydelig design Endret 6. desember 2004 av telluz Lenke til kommentar
jealei Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg ville valgt samsung d500 eller lg t5100 Lenke til kommentar
telluz Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 ja... men er ikke sikker på om jeg trener alle funksjonene.. har lyst på en stilig telefon, helst samsung, men hvilken er best av e800 og e330? tror ikke jeg trenger noe mer enn det de telefonene har, pluss at begge er veldig stilige, og billigere enn d500. så hva er forskjellen på e330 og e800???? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Kan du ikke fylle ut Remerser's guide som ligger som sticky i Hjelp, skal ha ny telefon, så er det lettere for oss å hjelpe deg Endret 5. desember 2004 av *Dragon* Lenke til kommentar
telluz Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Funksjoner: -Kalender: Ja. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: nei -Spill: ja Form: -Format: gjerne klapp eller sånn som e800 -Vekt: ikke for tung -Antenne: helst Intergrert. Skjerm: Farge -Over 65000 farger. -Størrelse på skjerm: Helst litt stor, minst 128x160pixlers oppløsning. -Touchscreen: Nei. Pris: hmmm..1-2000 kr med abb..helst rundt 1000.( tenker på active talk, muligens tele2 mobil pluss) Diverse: -Merke: Helst samsung,men kan også se på andre -Kamera: Ja. -Videokamera: ikke viktig, men gjør jo ikke noe;P -Symbian: Nei. -triband: ikke viktig -Infrarød port: helst -Bluetooth: ikke viktig, men er et pluss. -Minne: må være en del minne -Minnekort?: ikke viktig -Polyfoniske ringetoner: Ja. -MP3: ikke viktig. -UMTS/3G: ikke viktig. -Radio: ikke viktig. -Bruksområder: Ringer litt, sender en del meldinger. Bruker kamera litt, men bare til mms, og til å ha på telefonen. Design er ganske viktig, må være en tøff telefon, gjerne en "som ikke alle har." Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) ja... men er ikke sikker på om jeg trener alle funksjonene.. har lyst på en stilig telefon, helst samsung, men hvilken er best av e800 og e330? tror ikke jeg trenger noe mer enn det de telefonene har, pluss at begge er veldig stilige, og billigere enn d500. så hva er forskjellen på e330 og e800???? E800 og E330 er i hovedsak to telefoner med samme funksjoner. De store forskjellene ligger i utseendet og bruk. E330 er camshell, E800 har skyvetastatur. Et par andre forskjeller, jeg kommer på: E800 har IR-port, men den kan stort sett ikke brukes til annet enn å overføre data til og fra en PC der Samsungs egen programvare (f.eks Easy GPRS eller Easy Studio) er installert. E800 har en annen handsfreekontakt enn E330. En ny type plugg brukes (handsfree medfølger). Denne passer også til Samsungs avtagbare høyttaler (uvisst om denne medfølger). Ellers er det muligens bare mindre forskljeller på de to telefonene. D500 blir noe dyrere enn E800, som etter min mening er overpriset. Utenom skyvetastatur-løsningen, er det ikke mange finesser den byr på, som ikke rimeligere konkurrenter har. Men bilde, lyd og design er dens beste kort. D500 blir den telefonen som ligner mest konkurrentene, blant annet blir IR-mulighetene bedre enn vi er vant med fra den kanten. Den får også mp3, bluetooth og en bedre kalender. Kalenderen skal visstnok kunne synkes med Outlook, men fremdeles ikke så smertefritt som vi er vant med fra merker som SE, Siemens og ikke minst Nokia. La meg til slutt opplyse om interessante telefoner som LG L1100 og kommende F2100. L1100 er noe mindre utstyrt enn E330, og jeg har ikke sett bilder tatt med kameraet dens. Men den har som E330 handsfree med i prisen, og i tillegg har den datakabel og CD med programvare etc. E330 har ikke dette, men programvaren kan lastes ned fra Samsungs hjemmesider. Jeg trykket litt på både E330 og den noe rimeligere L1100 i butikken, men synes Samsungen virket litt nettere og den hadde flere funksjoner. Dessuten har den ytre fargeskjerm som også kan brukes som kamerasøker. E330 hadde også innebygget antenne. Dessuten tar ikke L1100s kalender mer enn lusne 20 oppføringer, for de som bruker kalenderen mye. E330 har 100, fordelt på 4 kategorier. Men den har IR-port, noe E330 ikke har. Så jeg tok E330, selv om jeg også likte L1100 veldig godt. F2100 kommer kanskje før jul, og har 265.000-fargers innerskjerm. Den har også stereohøyttalere. Telefoen skal absolutt sjekkes ut når den kommer!!! Endret 5. desember 2004 av CellularDude Lenke til kommentar
telluz Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 hmmm... takk for opplysninger. har sett at lg f2100 kommer ut ja, denne virker også interessant. Må bare også nevne en Nokia: 6230. Noen som har noe å si om denne? gjerne positivt og negativt. vet at denne telefonen ikke har så stor skjerm, men for dere som har denne, har dette vært plagsomt?? eller tenker en ikke noe spesielt over det? Virket ikke som så mye forskjell på e330 og e800 nei. Men e800 er jo mye dyrere da. Men det kommer kanskje av designet?? Har hørt at e330 ikke har så veldig god fargeskjerm, stemmer dett?? og i tilfelle, har e800 bedre?? Skjermen er ganske viktig når jeg skal ha ny telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå