m-momr Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hva er egentlig Microsoft .NET Framework? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 En samling rutiner og regler som må være installert hvis man kjører prammer utviklet i Microsofts Visual Studio. Hvis du kjenner til Visual Basic 6.0 som hadde sine kjørerutiner i en DLL-fil, så kan Framework sees på som "oppgraderingen". Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Endret 4. desember 2004 av pmarius Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 ok, må jeg ha det for og kjøre ATI katalys controllsenter? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 ok, må jeg ha det for og kjøre ATI katalys controllsenter? Det tror jeg hvis jeg har lest nettsidene til ATI riktig. Du finner .Net Framevork 1.1 her: http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Tror du kan skaffe det først som sist, fordi flere og flere programmer er kodet for det. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 En samling rutiner og regler som må være installert hvis man kjører prammer utviklet i Microsofts Visual Studio. Hvis du kjenner til Visual Basic 6.0 som hadde sine kjørerutiner i en DLL-fil, så kan Framework sees på som "oppgraderingen". Nja, du kan fint utvikle programmer i visual studio uten at du trenger .Net framework for å kjøre dem. Du trenger derimot .Net framework for å kjøre programmer som er laget i programmeringsspråkene C#, VB .Net og Visual C++ .Net (Som selvsagt er inkludert i Visual Studio .Net 2002 & 2003) Kan egentlig ikke se noen gode grunner til å ikke installere .net framwork... .Net framwork v1.1 inneholder også en C# kompilator. (csc.exe, ligger i \WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v1.1.4322) Sp+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå