søppel Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei der, Er det mulig å kjøpe laptop i "deler" slik som desktopmaskiner? Tenker på f.eks. utbyttbart: * Hovedkort * Harddisk(er) * Gfx-kort * Lydkort * Nettverkskort / WLAN * CD/DVD * Skjerm * Etui .. eller "kabinett" Synes det er trasig å kjøpe maskiner der jeg ikke kan bytte ut deler ettersom jeg får råd og lyst. Lurer på om det etterhvert kommer noen standarer tilsvarende de vi har på desktop-siden. Tenker på ATX, PCI og sånnt. Noen som har kjennskap til om noe slikt eksisterer eller om det jobbes med det? Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hei! Du kan kjøpe en såkalt "barebone" pc. Da får du selve pcn med hovedkort . Da trenger du HDD, RAM og CPU. Utskiftbart gfx har jeg ikke hørt om til laptop, men det skal komme i løpet av 2005... Lenke til kommentar
Racerfreak Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 http://www.it24.no/ It24 lar deg mekke sammen laptopen vist du vil gjøre det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå