Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Har nå en nyformatert P4 maskin. Problemet er at det går så tregt på nett. Det er liksom full fart ut og inn på linja mi nesten hele tiden så det er vell sannsynlig at jeg har fått noe "dritt" på PC'n. Jeg har kjørt Ad-Aware og Spybot... Spybot finner noe som heter DSO Exploit og det får jeg ikke fjernet. Er det DSO Exploit som er problemet tro?? Evt. hvordan fjernes dette..?? Ringte telenor i dag og de registrerte at det var stor aktivitet på linja mi uten at jeg hadde explorer eller andre program oppe. Det er verst med det samme jeg starter opp pc'n og det avtar litt etterhvert.... Merker det også på pingen min når jeg spiller på endel public servere.... Hopper fra 50 - 380 (ca)

 

Jeg har ADSL fra Telenor, Har også Northon 2004, Kjører XP.

 

Håper på noen kloke svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke kazaa nei...... Har jo ikke rukket å lagt inn noen programer bortsett fra adaware,spybot o.l. Pc'n er jo treg som fy nå.... ADSL skjermene lyser jo konstant så det er jo noe som går ut og inn på linja mi men jeg vet ikke hva det er.... Har kjørt det meste av scanner o.l men har ikke funnet ut noe om hva det er. Eneste jeg har funnet mistenkelig er DSO exploit.... Skal sjekke linken din olejonny.

Lenke til kommentar

Men er det DSO Expoit som gjør maskinen treg? Jeg får også dette opp i spybot, og hastigheten ut går noen ganger ned. Innhastigheten blir ikke påvirket. Må da restarte maskinen får å få hastigheten normal.

 

Jeg benytter bare Opera og Firefox, kjører antivirus, adaware og spybot jevnlig. Har bare fysisk brannmur via ruteren.

Endret av Solow
Lenke til kommentar

Har vell fått orden på problemet nå.... Det var nok ikke DSO Expoit som var problemet nei... Fant en worm som jeg til slutt fikk fjernet og da begynte ting å fungere normalt. Lastet ned så servicepack 2 men da fikk jeg kunn "siden kan ike vises" når jeg åpnet explorer for å surfe på nett men internett oppkoblingen var ok for jeg fikk til å spille på public servere. Så nå fungerer alt normalt så lenge sp2 ikke er installert....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...