Lapette Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ah, dere er så smarte Spill mer Half Life 2! Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg ble ferdig med Matte,natur og miljø (nami) og samf. Norsk, eng. tentamner og fikk bare 4+ og 4-! Kunne vell gjort det litt bedre, men jeg får ikke noe spill Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Dro en 6 på Nami muntlig jeg (Eksamen) . Øvde kanskje litt over en halv dag til sammen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Nå har jeg fått nynorsk tilbake og hatt samf. muntlig. 6 på begge. Føler meg litt nerdete Da har jeg altså 4 seksere og en femmer Herr Brun Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg fikk tre 5+ og en 6. Er veldig godt fornøyd! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Dessuten fikk jeg høre at det er julekarakterene man må søke på vdrg. med, men det er sikkert feil:P Riktig at det er feil ja. Tenkt deg på en spesiell linje eller, med sånne karakterer? Tja, diverse private VGS kjører inntak basert på julekarakterene dine.. Grattis, når du bli større, så kan du selv se at du igrunn kunne gitt fan og ikke gjort sheiten på ungdomsskolen fordi det ikke spilte spesielt stor rolle.. (dvs om du ikke skal inn på noe vanskelige greier) Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Du er veldig flink Herr Brun ser jeg Jeg er veldig dårli 2+ på mattetent, 4- på norsktent og 5- på engelsktent. Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 fikk 5- på norsk og matte og 6- på engelsk *fornøyd* går i 8. forresten Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Din GEEK av en jasesjit! Grattis! Godt gjort det der! hadde selv bare 4 og 5 i år! *stolt* Glad så lenge jeg slipper 3'ere! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har nå fått alle tentamene tilbake. Tre seksere og en femmer. Går i tiende. Må si meg sånn passe fornøyd med de ja. Nå har vi bare muntlighøring i samf. fag igjen om en uke og så er vi ferdig med alt arbeid Hurra!! Herr Brun Hmm, sånn hadde jeg det en gang i tiden også. Men så begynte jeg på videregående. Mye frihet der. ...Men jeg klarer meg helt fint. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Fikk 6 er på avsluttende tentamen jeg og. Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Assa, gjør dere mye "extra-jobber" på kontoret til lærerne deres? Man skal ha bra klister-hjerne for å få gjennomsnitt på 5-6.. Det er extremt, synes jeg.. Lurer på om alt dette er sant.. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Julekarakterane spelar då inga rolle. Julekarakterene er grunnlaget for vårskarakterene. Dessuten så skal det mye til for karakterene skal gå NED til våren, og det er vanskelig å ta dem opp om våren. Ergo: Julekarakterene har en god del å si. Dessuten så er det dem man søker på nesteskolerår med. Øøøøøøø.... Nei du søker med sommerkarakterende. Karakterende man får til jul skal bare gi et bilde av søkermassen så man vet sånn ca. hvor gode karakterer de som søker har. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 fikk 5- på norsk og matte og 6- på engelsk *fornøyd* går i 8. forresten Hey.... karakterende dine tells ikke. Slå håret ut og spill til du dehydrerer. Konsentrer deg om 10. klasse. (Selv om jeg ikke gjorde det.) :!: Lenke til kommentar
tbend Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Jesus.. Jeg må seriøst skjerpe meg på skolen Da er vi 2. Likker vel på 3 - 4 i snitt. GK-VGS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå