Herr Brun Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har nå fått alle tentamene tilbake. Tre seksere og en femmer. Går i tiende. Må si meg sånn passe fornøyd med de ja. Nå har vi bare muntlighøring i samf. fag igjen om en uke og så er vi ferdig med alt arbeid Hurra!! Herr Brun Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Slettes ikke værst, du Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Du bruker for mye tid på skole Spill mer Half Life 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Har ikke gjort hjemmelekser på år å dag, forutenom pugging til samf. og nami-prøver. Så det tror jeg ikke. Spiller forresten Rome Total War, ikke hl2 for tiden Har ikke råd til HL2, men får det av mamma pga. tentamenskarakterene. Ergo lønner det seg å ikke bare tenke pc Herr Brun Lenke til kommentar
pdr Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Julekarakterane spelar då inga rolle. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jesus.. Jeg må seriøst skjerpe meg på skolen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Nei det kan så være at de ikke gjør det, men det betyr ikke at man ikke skal bry seg om de. Dessuten fikk jeg høre at det er julekarakterene man må søke på vdrg. med, men det er sikkert feil:P Herr Brun Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Du bruker for mye tid på skoleSpill mer Half Life 2 :!: ------------------ Gratulerer da! Om det "teller" så mye eller ikke, er jo gode karakterer uansett hvordan en snur og vender på det. Men husk, ved en femmer er det alltid rom for forbedring. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Dessuten fikk jeg høre at det er julekarakterene man må søke på vdrg. med, men det er sikkert feil:P Riktig at det er feil ja. Tenkt deg på en spesiell linje eller, med sånne karakterer? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Julekarakterane spelar då inga rolle. Julekarakterene er grunnlaget for vårskarakterene. Dessuten så skal det mye til for karakterene skal gå NED til våren, og det er vanskelig å ta dem opp om våren. Ergo: Julekarakterene har en god del å si. Dessuten så er det dem man søker på nesteskolerår med. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Du bruker for mye tid på skoleSpill mer Half Life 2 :!: bra sakt Grættis Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Du bruker for mye tid på skoleSpill mer Half Life 2 :!: ------------------ Gratulerer da! Om det "teller" så mye eller ikke, er jo gode karakterer uansett hvordan en snur og vender på det. Men husk, ved en femmer er det alltid rom for forbedring. Vel, det er en forbedring fra en treer i fjor, må ta det litt om gangen Jeg tenker enten allmenn eller media/kommunikasjon. Herr Brun Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Fine karakterer herr brun.. slår ikke mine karakterer: 2. i snitt :!: Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 slår ikke mine karakterer: 2. i snitt :!: Du bruker for lite tid på skole spill mindre half-life 2 Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fikk 6er i matte jeg. bare noen få slurvefeil som jeg kunne ha ungått, så kunne jeg fått full pott. irritert Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hmm... Er ikke 6er best?!! DoDo Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hmm...Er ikke 6er best?!! DoDo Jo, men man kan få 6er uten å ha full poengscore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå