bengtr Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Er det noen som kan anbefale en bitTorrent klient hvor jeg kan begrense utgående trafikk? Den bør ikke være for vanskelig og sette opp, da jeg ikke er så veldig flink, og har dårlig tålmodighet... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Azureus... veldig lett å sette opp,og fin oversikt... anbefales Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Azureus... veldig lett å sette opp,og fin oversikt... anbefales Enig med deg Lenke til kommentar
bengtr Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Takk Skal prøve den! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 http://www.bittornado.com hvis du vil ha det helt enkle. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Eg bruker shareaza. Det er ein veldig bra klient, med den kan du søke over fleire nettverk. sjekk www.shareaza.com Lenke til kommentar
aaabbb666 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Gå for Azureus! Klart det beste valg etter min mening! Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg bruker BitTornado og Azureus, men er mest fornøyd med det siste akkurat som de over! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Eg synest BitComet er den beste. Enkelt layout utan masse knapper og dritt du aldri får brukt for. Du kan òg velge bort filer i ein torrent du ikkje vil ha. Anbefales på det sterkaste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå