thomba14 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg puttet i en cpu i hovedkortet og monterte på viften vannrett på og presset ikke noe... Etter 2 uker sluknet den og funket ikke etter det... Kan den da være kjerne skadet? Altså virker den i 2 uker med kjerne skaden hvis det skjedde under monteringen av viften? Altså jeg hadde ikke rørt den etter at jeg hadde montert viften så det skal ikke ha skjedd i etter kant og varmen på cpuen var på rundt 32 grader Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 du er sikker på at det er cpu som er skadet? åssen cpu er det? Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 jeg fikk vite det av webshopen jeg hadde kjøpt den av da jeg hadde sendt den pga garanti Det er en AMD ATHLON 2800+ (Barton) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 den kan jo være skadet, socket A er jo kjent for kjerne knusing. det er jo baere å ta kjøleren av igjen og se etter. brukte du termisk pasta eller therminal pad? Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 altså det som er problemet var at jeg sendte inn cpuen til webshopen og de sa at det var kjernen som var ødelagt, derfor lurte jeg på om den kunne være ødelagt i 2 uker før den ikke virker siden de fleste her på hw.no sier at den er ødelagt pga monteringen av viften... jeg brukte en silver kjøle pasta vet ikke om det er termisk pasta eller therminal pad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå