deleder Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Da er endelig en ny Omega driver sluppet! Radeon Omega Drivers 2.5.97 (Catalyst 4.12 Beta) OMEGADRIVE here! These are my "optimized" drivers for the ATI Radeon family of video cards. What's New? (2k/XP 2.5.97) * Based on the Catalyst 4.12 Beta drivers. * New Radlinker installation method, now it should install correctly every time. * Fixed gamma issues with color control panel. * WMV acceleration is now off by default, you can turn it on in the Options panel. * New quick shortcut for Radlinker, just right click your desktop and go directly to all the Advanced 3D settings. * Fixed Standby/Suspend/Hibernation bug. * Added a lot of new resolutions for wide screen monitor/dfp users. * Fixed the Forced Anisotropic settings, now they should not reset to Performance mode. * Removed the special Counter Strike OpenGL from the package, now that CS:S is available, this is no longer necessary. * Fixed some uninstall issues, now the drivers should completely be removed if you select to do so. Last ned her: www.omegadrivers.net Endret 4. desember 2004 av deleder Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 hmm.. har et eldre sett omega drivere fra før av.. Tror jeg venter med å bytte.. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Er det noen som har prøvd den med hell?! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Funker fett denne her Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Hm, hadde faktisk et problem når jeg installerte og reboota så hadde ikke driverne loada seg, men jeg bare valgte fra startmenyen "Reinstall Omega drivers" så funka det. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Selfølgelig kommer slike godsaker når pc'n min ikke vil starte ordentlig. Skal formatere senere. Blir deilig det. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Hehe, formaterte nettop jeg sinnsykt digg Lenke til kommentar
denon84 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 er det noen som har erfaring med disse driverene ? http://www.tcmagazine.info/modules.php?nam...rticle&sid=8663 Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 http://www.tcmagazine.info/forums/index.php?showtopic=347 And again we can tell that this new driver is better then any before! Good work Owen! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Hakke testa HL2 enda, men det skal være endel % og tjene Lenke til kommentar
KiSSa^ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Noen som har noen resultater Omega based on 4.12 vs. Catalyst 4.12 ? Vil gjerne se om det er noe å tjene her.. Post gjerne noen 3dmark resultater takk Lenke til kommentar
deleder Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Sjekk på DH forums, det er mange som har bencha der! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Hvordan opppdatere man Omega driverne letest mulig? sitter med 4.9 baserte omega drivere akkurat nå, så er jeg litt usikker på hvordan man oppdatere omega driverne letest. Edit: eller lettere sakt hva er den lureste måte å oppdatere til nye omega drivere på? Endret 4. desember 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Venter heller til Omega driverne basert på 4.12 kommer. 4.12 bør jo komme snart. Betaversjonen ble jo sluppet samtidig med 4.11. Kan ikke være lenge igjen. Har de en spesiell utgivelsesdato, eller kan det være når som helst i måneden? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 tror ikke omega kommer til å lage drivere basert på 4.12 jeg, kansje 5.01 da blir det vanlig driver eå ikke beta tror jeg. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Hvordan opppdatere man Omega driverne letest mulig? sitter med 4.9 baserte omega drivere akkurat nå, så er jeg litt usikker på hvordan man oppdatere omega driverne letest. Edit: eller lettere sakt hva er den lureste måte å oppdatere til nye omega drivere på? Bare installerer over! Du kan eventuelt slette install files til den gamle etterpå, Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Venter heller til Omega driverne basert på 4.12 kommer. 4.12 bør jo komme snart. Betaversjonen ble jo sluppet samtidig med 4.11. Kan ikke være lenge igjen. Har de en spesiell utgivelsesdato, eller kan det være når som helst i måneden? ATI pleier å slippe drivere med omtrent 1 måneds mellomrom. Ikke ha for store forhåpninger til at 4.12 omega faktisk kommer, den forrige var jo basert på 4.10 BETA... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå