Falcon1975 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Når jeg kopierer en sirkel i ps, og kopierer den over til word får jeg med hvitt rundt bildet slik at det ikke er en sirkel men ett rektangel... (ja jeg er dårlig til å forklare....)... Vet noen hvordan man kan gjøre det slik at man får en sirkel og bare en sirkel inn i word?? Mvh Anita Endret 5. desember 2004 av Falcon1975 Lenke til kommentar
stelvis Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) kan det være at du lager sirkelen rett på "background"-layeret som har hvit bakgrunn, og at den da blir overført til word? Hvis det er så, er det bare å lage seg et nytt layer og lage sirkelen der. Endret 7. desember 2004 av stelvis Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Du kan dessuten løse problemet i Word ved å legge bildet bak teksten... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 evt. om det er bare en sirkel er det like bra å lage den direkte i Word, bruk tegne verktøyene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå