agjell Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg har kjøpt en Aquabee UP 1000 og lurer på hva den lille medfølgende 6mm slangen, med noe som ser ut som et luftinntak/uttak i enden, er? Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hehe det lurer jeg også på men du hadde vel fortalt meg det hvis du hadde fått vite det så... vi snakkes vel i morgen eller no? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 02:24, agjell skrev:Jeg har kjøpt en Aquabee UP 1000 og lurer på hva den lille medfølgende 6mm slangen, med noe som ser ut som et luftinntak/uttak i enden, er? Send en mail der du kjøpte dem. Følgte det ikke med veiledning eller lignene? Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Det fulgte med en slags bruker manual men det står ikke noe nyttig i den.. :smile: Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg har samme pumpa og har også lurt på det. Jeg tror det er en slags "Fill and bleed" sak. For at du skal kunne fylle på vann når du har et lukket system. Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg har mer tro på at det er en akvariesak. Noen som har peiling på akvarier her? Lenke til kommentar
kheen Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg har også denne pumpen, og har lurt på det samme, men tror nok det er en Akvarie gjenstand. Flere hadde nok visst hva det var, om det var noe vesentlig viktig. :???: Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg er litt peil på akvarium.... Har hatt noen iløpet av årene... Mest sannsynlig er det en slange for å tilføre luft til vannet som går gjennom pumpa. Er det en liten reguleringsventil på slangen og/eller pumpa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå