tnese Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hørte på radion før idag at folk ga 6 åringer N6230!? vet ikke om jeg tror på de sa men... bare hørte det! Høres jo helt sjukt ut.. men det er flere og flere barn som får de "proffere" telefonene nå.. kommer vel litt an på "pengebidragene" fra foreldrene og.. For eksempel så har søskenbarnet mitt en sony ericsson p910i, og han er 11 år... Sjukt? Ja Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 lillebror på 7år har t610 å den bruker han uten prob Men trenger han alt? Trodde ikke det nei... Hmm ikke sikkert han har bruk for funsjonene.. men han bruker nå så å si alle av dem.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 For eksempel så har søskenbarnet mitt en sony ericsson p910i, og han er 11 år...Sjukt? Ja ... jeg har ikke ord. Hvis han bruker den til bare å ringe og å sende tekstmeldinger, da fortjener han nesten å dø. Det tilsvarer å dra til en kjempefattig familie, sette frem mat nok til å holde dem i live et par år, for så å spise bittelitt, og til slutt brenne all maten som er igjen. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Gå for Nokia, det er bra for barn 3220/3200/2650/6610/3100 er vel greie. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 For eksempel så har søskenbarnet mitt en sony ericsson p910i, og han er 11 år...Sjukt? Ja ... jeg har ikke ord. Hvis han bruker den til bare å ringe og å sende tekstmeldinger, da fortjener han nesten å dø. Det tilsvarer å dra til en kjempefattig familie, sette frem mat nok til å holde dem i live et par år, for så å spise bittelitt, og til slutt brenne all maten som er igjen. Word.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå