Gå til innhold

WoW Open beta dato slått fast?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper ikke Final Betaen kommer før 22:) hehe For jeg har blitt kasta ut av leiligheten min, og det tar ca 3 uker og overfør adsl abonemanget til den nye :blush: Hadde vært kjipt og ikke kunne spille det fra begynnelsen av Final Beta. Dette spille har jeg glede meg til helt siden US betaen slutta :cry:

hehe... Åffer skal vi som greier holde på leilighetene våre lide for at du ikke greier det? ;)

Lenke til kommentar
var det ingen som merka noe til "lootlag" i den amerikanske betaen? er det noen her som spiller cb og kan fortelle meg om de har fiksa det i euro betaen?

Lootlag kommet av overbelasting av serveren der det er så mye ting som skjer at det tar litt tid før den rekker å flytte loot til inventory.

det er en del av det på retail i USA også, men ikke så ille som Open Beta var til tider. Jeg regner med vi får se masse av dette i Final Beta også, siden poenget med betaen er og overbelaste serverne.

 

Du så irriterende lag er... jeg tror det er noe av det værste jeg vet.. hehe

Lenke til kommentar
det er en del av det på retail i USA også, men ikke så ille som Open Beta var til tider. Jeg regner med vi får se masse av dette i Final Beta også, siden poenget med betaen er og overbelaste serverne.

 

Du så irriterende lag er... jeg tror det er noe av det værste jeg vet.. hehe

Lagg er veldig irriterande ja.. Men eg kan leve med lagg i open beta.. Håper at det fører til at dei finner ein løysning på dette problemt, slik at det ikkje blir så mykje av det når retail kjem.. ;)

Lenke til kommentar
var det ingen som merka noe til "lootlag" i den amerikanske betaen? er det noen her som spiller cb og kan fortelle meg om de har fiksa det i euro betaen?

Lootlag kommet av overbelasting av serveren der det er så mye ting som skjer at det tar litt tid før den rekker å flytte loot til inventory.

Mhm, det var er/var rett og slett et problem med Items databasen. Nå som itemsa "ligger på servern" ikke i spillet som på d2 så blire litt lags, men dette er nok noe Blizzard vil rette på, gjøre Item databasen mer effektiv elns.

 

Kan level med lag uansett, men lag tiden tok fra meg en del levler i tid :(

Lenke til kommentar
var det ingen som merka noe til "lootlag" i den amerikanske betaen? er det noen her som spiller cb og kan fortelle meg om de har fiksa det i euro betaen?

Loot lagg er vel meir eller mindre vekk no. Har spelt på US i eit par dager no og har ikkje merka noko til det problemet. Heldigvis.

Endret av Murdin
Lenke til kommentar

hahah!

Det var helt morsomt å se på karakterene mine når den forrige betaen fortsatt var åpen!

 

6 - 5 - 5 - 5 - WoW BETA 1\2 - 2 - 1+ Wow Beta Slutt - 5 - 6

 

Dette spillet kommer til å ta over livet mitt, jeg kommer ikke til å kjenne igjen mitt egentlige navn om et par måneder.

Hvis dere lurer på hvem jeg er i spillet er jeg han beste fra Norge :p

 

Fikk preorder kit idag, kule meg!

Gleder meg som en liten gris

 

Mvh Birger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...