Gå til innhold

WoW Open beta dato slått fast?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vil ikke kjøpe noe som helst før jeg får prøvd det og finner ut om det er et spill som passer meg.

hva er oddsen for at jeg får den sjansen?

Det koster jo bare 99kr så kan du spille det gratis i en måned. hvis ikke du liker det da så driter du i å kjøpe der "ordentlige" WoW :xmas:

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Man kan vel ikke kjøpe CE for 99 kr billiger å?

For å gjøre dette klart.

Når du kjøper preorder kit betaler du 99 kr.

Hvis du bestiller spillet fra samme butikk vil det bli trukket 99 kroner fra det, uansett om det er standard edition eller CE.

Så dette vil si at preorder kit er gratis..

Lenke til kommentar
cdon.com lar deg ikke få rabatt på CE hvis du bestiller preorder. Kun på normal versjon... er dette virkelig butikkens valg?

:thumbdown::thumbdown: Dårlige greier.. satt her og vurderte å forhåndsbestille derfrå.. Men siden dei ikkje gjer avslag på CE, så blir det iaellefall ingenting av..

Det går jo an å prøve å klage..

Lenke til kommentar
cdon.com lar deg ikke få rabatt på CE hvis du bestiller preorder. Kun på normal versjon... er dette virkelig butikkens valg?

:thumbdown::thumbdown: Dårlige greier.. satt her og vurderte å forhåndsbestille derfrå.. Men siden dei ikkje gjer avslag på CE, så blir det iaellefall ingenting av..

Det går jo an å prøve å klage..

Vel, cdon.com tar ikke imot flere bestillinger på CE, så det er jo intet problem for dere som tenker å bestille nå snart. Dere får avslaget på vanlige versjonen.

Jeg har forresten sendt dem en mail. Det så ut som om du måtte bestille både preorder kit og WoW i samme ordre for å få avslag (står fortsatt at dette gjelder kun vanlig versjon) men jeg bestilte først preorder, og så CE i en separat ordre. Sendte mail 3min etter bestilling med spørsmål om å slå sammen ordre. får svar 24 timer senere om at det er for sent, for preorderen er allerede under behandling. Deretter får jeg en rabattkode på 29kr for frakt. Virker som om de trodde det var fraktprisen jeg klaget på over å ha 2 ordre. Tror ikke de er informert over at det skal være 99kr rabatt på både CE og normal edition når du bestiller pre-order.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Hva er forskjellen mellom CE og "den vanlige"?:xmas:

CE er en pakke der du får med mye extra ting som F.Eks DvD om hvordan de lagde spillet, 30 sanger, et game pet som du kan ha med i spillet + en haug andre ting.... I den vanelige får du bare spillet.

Lenke til kommentar
Mange som har bestilt CE her ? Og hvor har dere evt bestilit i fra? Selv har jeg reservert 5 stykker fra EBgames på byporten i Oslo  :love:

5 stykker.....skal du selge noen av de eller? I så fall er jeg interessert.

Beklager, det er en til vær av mine venner som skal spille :) Og til meg selv da. Men jeg ble sendt ned på Byporten siden jeg ikke går på skole eller jobber om dagen :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...